اسراییل میدانست نباید به تاسیسات انرژی ایران حمله کند،اما کرد،این یعنی اسراییل و امریکاهیچ امیدی به اتش بس ندارندو ترورهم دیگر اثری ندارد.جنگ وارد مرحله جدیدی از تنش شده، مرحله ای که اروپا واعراب دیگر تحمل این حجم از گرانی و نابودی را نخواهندداشت و یاخودشان افسار سگ هار منطقه رابکشند یاخودمان میکشیم
20:41 - 18 March 2026

594 Views


1 Reply

Profile picture of ‌حسین عسکری منش‌
@h_askari_m18 March 2026
حمله به عسلویه،ذیل عملیات #پرچم_دروغین تعریف میشود،یعنی امریکا و اسراییل دیگر تاب مقاومت ندارند و میخواهند جنگ را بین کشورهای اسلامی بکشانند تا خودشان از زیر فشار خارج و نفسی گرفته و تجدیدقوا کنند.در این مرحله اسراییل به عنوان مهمترین پایگاه نظامی امریکا به هیچ عنوان نباید از زیر فشار خارج شود