قسم دروغ نخور
@Bandeh_khoda30 May 2025Replying to and 20 others
@shayan_ali31 May 2025Replying to and 21 othersنظرت در مورد اون که دائما میگفت به سیب زمینی رای میدم به آقای رئیسی رای نمیدم چیه؟قطعا میشناسیش!!!😉مشکلتون جای دیگه است تو انتخابات گیر کردید؟
@shahid12031 May 2025Replying to and 21 othersهیچ چیزی باعث نمیشه این حرفای زشت فراموش بشههر کس توهین کرده با کار زشت دیگری توجیه نمیشه چون یکی دیگه هم توهین کرده پس این اشکالی نداره چه توجیه مسخره ای
@shayan_ali31 May 2025Replying to and 21 othersچطور اگه زشته فقط اینو عَلَم کردید؟چرا به اون وفاقی اعتراض نمیکنید؟؟؟؟🤔🤔🤔🤔
@Soheilgh2031 May 2025Replying to and 21 othersتنها مورد از حامیان قالیباف جلیل محبی بود که توهینش در این حد نبود
@shayan_ali31 May 2025Replying to and 21 othersمثلا ما آقای ذکریایی یا سهیل سلیمی و.....رو فراموش کردیم 😁.
@habibyhussain31 May 2025Replying to and 21 othersاولا آقای زکریایی توهین نکردند شما هم از ایشون یاد بگیرید، آقای سلیمی هم به اندازه توهینها تخریبهای شما نبود ،باز هم کاش شما هم مثل ایشون توهین میکردی، شما دیگه دست وصورت هرچی تخربب کنندهست رو،شسنتين،اينقدری که حامیان جلیلی تخریب کردند دوستداران قالیباف نکردند در واقع نیازی به تخریب نداشتند، 😔
@shayan_ali1 June 2025Replying to and 21 othersمیدونم 😉 جریان شما جریان یک بام دوهواست . آخه طرفداران آقای خلبان همه قدیسه اند 😁.
This post was deleted by the post author.
@Kermani_s1 June 2025Replying to and 21 othersابجی اگه قالیباف تو جنگ بوده که جلیلی هم بوده بیشتر هم هزینه داده و جانباز شده و الان یکی از پاهاش مصنوعیه پس چرا شماها این کارش رو نمیبنید و همش بهش توهین میکنید و بیاحترامی ؟!
@shayan_ali1 June 2025Replying to and 21 othersمن اصلا مشکلم جلیلی نیست ی انقلابی باشه مشکلی ندارم ولی اینکه اونی که شما میخواین به عنوان انقلابی تو پاچه ماکنید ما قبول نداریم. افتاد به عمل به کار آید به سخندانی نیست.