اما سنتی که رایفی پایهگذاری کرد، همچنان داره برای نظام هزینهتراشی میکنه و ادامه دارهمضافا بر اینکه روال مخالفتها و تقابل های او با رهبری معظم انقلاب همچنان در حال انجامه
@Bandeh_khoda9 خرداد 1404Replying to and 20 othersاما سنتی که رایفی پایهگذاری کرد، همچنان داره برای نظام هزینهتراشی میکنه و ادامه دارهمضافا بر اینکه روال مخالفتها و تقابل های او با رهبری معظم انقلاب همچنان در حال انجامه
@Dillon13709 خرداد 1404Replying to and 20 othersبنده خدا فقط اینو میتونم بگم اگه این وقت رو برای مطالبه گری از دولت ندانمکار و بی تدبیر فعلی و رییس مجلس فشل فعلی گذاشته بودید دیگه ترامپ سخنرانی های تحقیر کننده بر علیه ما نمیکرددعا میکنم خدا هدایتتون کنهرائفی پور صدای ماست🫡✊شوی عالی متعالی
@Bandeh_khoda9 خرداد 1404Replying to and 20 othersبخدا سوگندشماها همین کاری که الان دارید در حق دولت فعلی انجام میدید، در سالهای ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ در حق شهید رییسی مظلوم و دولت ایشان بدترش رو انجام دادید!بخدا سوگند بدترین اهانت ها و حمله ها را به رییسی عزیز، روا داشتیدو بعد از شهادتش براش اشک تمساح ریختیدو جلیلی را ادامه دهنده راه رییسی خواندید
@Bandeh_khoda9 خرداد 1404Replying to and 20 others
@shayan_ali10 خرداد 1404Replying to and 21 othersنظرت در مورد اون که دائما میگفت به سیب زمینی رای میدم به آقای رئیسی رای نمیدم چیه؟قطعا میشناسیش!!!😉مشکلتون جای دیگه است تو انتخابات گیر کردید؟
@shahid12010 خرداد 1404Replying to and 21 othersهیچ چیزی باعث نمیشه این حرفای زشت فراموش بشههر کس توهین کرده با کار زشت دیگری توجیه نمیشه چون یکی دیگه هم توهین کرده پس این اشکالی نداره چه توجیه مسخره ای
@shayan_ali10 خرداد 1404Replying to and 21 othersچطور اگه زشته فقط اینو عَلَم کردید؟چرا به اون وفاقی اعتراض نمیکنید؟؟؟؟🤔🤔🤔🤔
@Soheilgh2010 خرداد 1404Replying to and 21 othersتنها مورد از حامیان قالیباف جلیل محبی بود که توهینش در این حد نبود
@shayan_ali10 خرداد 1404Replying to and 21 othersمثلا ما آقای ذکریایی یا سهیل سلیمی و.....رو فراموش کردیم 😁.
@habibyhussain10 خرداد 1404Replying to and 21 othersاولا آقای زکریایی توهین نکردند شما هم از ایشون یاد بگیرید، آقای سلیمی هم به اندازه توهینها تخریبهای شما نبود ،باز هم کاش شما هم مثل ایشون توهین میکردی، شما دیگه دست وصورت هرچی تخربب کنندهست رو،شسنتين،اينقدری که حامیان جلیلی تخریب کردند دوستداران قالیباف نکردند در واقع نیازی به تخریب نداشتند، 😔
@habibyhussain11 خرداد 1404Replying to and 21 othersوالا معلوم شد جریان کیا یه بام و دو هواست، که چند نفرتون، کشیدید کنار دیدید فایده ای نداشت این همه تخریب کردید واز روی خط قرمز های ما که هیچ، از روی خط قرمز اصلی خودتونم رد شدید،#التماس_تفکر #بخدا_یکم_فکرکنیدجایِ_دوری_نمیره☺️
@user16744780001213 خرداد 1404Replying to and 22 othersمیخوایی به جلیلیون انتقاد نکنیم براشون کف و هورا بکشیم 😏اونا هم قدیسه بشن به کسی فحش ندن تهمت نزنن؟😏
@Amashkar20 خرداد 1404Replying to and 22 othersکلا ترحوم بر پلنگِ گوسِفندان ستم باشد به هال طیز دنذان ، به نِذَر مو به هیچ وجه دفاع از مجلس انصاف حساب نمشه هر بلایی تا حالا سر مملکتوملت امده اسم مجلس توش مِدرخشه ، باید درش رو بست تخته ش کنند