9 May 2026
کاش میشد یکی توضیح بده نت به کدام دلایل امنیتی قطعه ؟اگر بخاطر جواسیس و مزدوران هست که با کانفیگ وصلن یا استارلینک ، اگر بخاطر حملات سایبری هست که تهش حملشونو کردن و همچنانم دارن میکنن جنگ ۱۲ روزه نت محدود معقول شده بود و همه چیز بدون مشکل بود چندتا حمله سایبری هم شد که فقط بانک قدرتمند سپه هک شد …Show more
فقط کیسه دوختن برای ملت مظلوم پول داری به جهان وصلی نداری خطرناک امنیتی هستی نباید نت بگیری 😑
11:29 - 9 May 2026

5 Reactions
125 Views