13 August 2024
خسته ام از اینترنت دیالآپی ایران

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌Null‌
@Nulllll13 August 2024
این ایرانسل خجالت نمیکشه واقعا، اینترنتش از اینترنت ثابت سرعتش پایین تره، رو 4G سرعتش ۵ مگابیته، رو 4G+ سرعتش ۲۰ مگابیت، این چه وضع خدمات دادنه، برا آنتناشون هم UPS نذاشتن موقعی که برق میره اینترنت همراه هم میره، از صبح تا حالا میخوام یه چند تا فایل آپلود کنم تا حالا ۱.۵ گیگ کلا آپلود کرده
سلام، روزتون بخیر. بابت چنین تجربه‌ای که در استفاده از خدمات‌مون داشتین متاسفیم. لطفا برای بررسی بیشتر،‌ شماره سیم‌کارت و نشانی دقیق منطقه خودتون رو از طریق دایرکت یا آدرس ایمیل زیر برامون ارسال فرمایین.SM@mtnirancell.ir
16:23 - 13 August 2024

1 Reactions
1043 Views


2 Replies

Profile picture of ‌Null‌
@Nulllll13 August 2024
Replying to
سلام علیکم، در ایمیل جزئیات رو براتون مفصل شرح دادم

Profile picture of ‌AMIRALISHAVARDI .official‌
@Amiralishavardi13 August 2024
Replying to and
اینترنت ایرانسل خیلی ضعیفه و بعضی از مردم حتی اگر بسته بریزند، گوگل و اینستاگرام و بقیه برنامه های جهانی باز نمیشود.