13 August 2024
خسته ام از اینترنت دیالآپی ایران

This post was deleted by the post author.

این ایرانسل خجالت نمیکشه واقعا، اینترنتش از اینترنت ثابت سرعتش پایین تره، رو 4G سرعتش ۵ مگابیته، رو 4G+ سرعتش ۲۰ مگابیت، این چه وضع خدمات دادنه، برا آنتناشون هم UPS نذاشتن موقعی که برق میره اینترنت همراه هم میره، از صبح تا حالا میخوام یه چند تا فایل آپلود کنم تا حالا ۱.۵ گیگ کلا آپلود کرده
16:19 - 13 August 2024

2 Reactions
1072 Views


2 Replies

Profile picture of ‌MTN Irancell‌
@irancell13 August 2024
Replying to
سلام، روزتون بخیر. بابت چنین تجربه‌ای که در استفاده از خدمات‌مون داشتین متاسفیم. لطفا برای بررسی بیشتر،‌ شماره سیم‌کارت و نشانی دقیق منطقه خودتون رو از طریق دایرکت یا آدرس ایمیل زیر برامون ارسال فرمایین.SM@mtnirancell.ir

Profile picture of ‌خطای 404‌
@Error__40413 August 2024
5 مگابایت اونم تو حالت عادی!طلاست که!!!واقعاً خدارو شکر کن جای من نیستی...آخرین باری که اینترنت ایرانسل استفاده کردم سرعت ۵ مگابایت فقط ساعت ۴ تا ۷ صبح اتفاق می افتاد 😂