دوستان حتما برید امضا کنید.
🚨جزایر آریانا و زرکوه باید از اشغال امارات در آمده و به ایران برگردند🔺این دو جزیره تا سال ۱۳۵۰ بخشی از خاک ایران و در اشغال انگل‌ستان بودند که در پی بی‌کفایتی حکومت پهلوی تحت اشغال امارات متحدۀ عربی قرار گرفتند.جهت امضاء این #پیشنهاد بر روی نشانی زیر کلیک کنید👇👉 https://asle8.24on.ir/n/128
asle8.24on.ir

نامه‌های اصل8 / نامه‌های اصل8

در این سایت نامه های مربوط به اصل 8 را می توانید ایجاد کنید و برای آن امضا جمع کنید

Show this thread

19:16 - 23 October 2024

1097 Views