🚨جزایر آریانا و زرکوه باید از اشغال امارات در آمده و به ایران برگردند🔺این دو جزیره تا سال ۱۳۵۰ بخشی از خاک ایران و در اشغال انگلستان بودند که در پی بیکفایتی حکومت پهلوی تحت اشغال امارات متحدۀ عربی قرار گرفتند.جهت امضاء این #پیشنهاد بر روی نشانی زیر کلیک کنید👇👉 https://asle8.24on.ir/n/128asle8.24on.irنامههای اصل8 / نامههای اصل8
در این سایت نامه های مربوط به اصل 8 را می توانید ایجاد کنید و برای آن امضا جمع کنید
Show this thread