حسی که دارم وقتی با یه #برانداز بحث میکنم:
@Moerez11 May 2026Replying toاز خودشون هم هیچ تفکر و ایدهای ندارن، فقط هر چی به نظرشون به نفع نظام باشه اونها عکسش رو میگن
@DastKhat13 May 2026Replying to andیعنی شما برای اینترنت پرو ایده داریدبرای ابر تورم ایده داریدبرای همت ها رانت ایده داریدبرای بی ارزش ترین پول دنیا ایده داریدبرای امنیتی که نداریم ایده داریدبرای فرار مغز ها ایده داری. برای آموزش و پرورش قاتل استعداد ها ایده داریدبرای معیشت مردم ایده داریدبرای آزادی بیان ایده دارید…Show more
@jasematshani_ir14 May 2026Replying to andandعقده ها و کینه ها از نظام رو به اسم مطالبه ی نت خالی نکن، مردمی که کشته شدن در جنگ، کودکان میناب ، شهدای امنیت و...هیچ کدوم مردم نیستن که از شون بنویسی، نکنه تو خونه مردم صدات میکنن، که فقط خودت رو مردم میدونی!!
@DastKhat14 May 2026Replying to andandمگر شما کشته های آبان رو دیدید؟گفتید دروغهگفتید جاسوس بودنگفتید مردم نبودن مردم فقط همین هایی که در خیابان اند هستند؟ان ۶۰ درصدی که در انتخابات هم نیامدند و از بیخ مخالف بودند مردم نیستند؟
@DastKhat14 May 2026Replying to andandلعنت بر ترامپ و نتانیاهولعنت بر قاتلان کودکان مینابلعنت بر قاتلان دی ماهلعنت بر هرکسی خون مردم را ریختلعنت بر هر کسی که از قاتلان مردم حمایت کرد