اینا به ناموسشون هم تجاوز بشه میگن منطقی نیست انتقام بگیریم!
@Iranjan_vatanam22 April 2026Replying toیکی اون بگه ، یکی تو بگی ، یکی یکی دیگه بگه... همینطوری ذهن ها از دشمن منحرف می شه... پس اصلا به اینها ضریب ندین...
@Sedmahdiii22 April 2026Replying toطبق منطق خودش تعیین آتش بس یا جنگ با نخبگان هست. نخبه تر از رهبر شهید نداریمکه.بارها و بارها و بارها و... گفتن مذاکره با امریکا نه شرافتمندانست نه عاقلانه...پس از اساس بیجا کردین انقدر هول هولی رفتید مذاکره و سعی داشتید به مردم حس پیروزی رو به زور القا کنید.2 MB
@ali_chahkho23 April 2026Replying toفامیلت جوانمرد هست ولی ذره ای جوانمردی تو وجودت نیست مردک تو بی جا میکنی به کسی که خودش سال ها روبروی اشرار و تروریست ها جنگیده تهمت میزنی خودت چه غلطی کردی که حالا داری به دیگران توهین میکنی اصلا تو کی هستی