از اصلاح طلبا نباید ترسید،اینایی که تو لباس خودی اند ولی حرف های همون غربگرا ها رو میزنن بسیار خطرناک ترند این شخص یکی از اعضای لشکر سایبری اون فرد بزرگواره.بعد از حماسه ساختن از مذاکره حالا دارن از انتقام جویی ارزش زدایی میکنن.
طبق منطق خودش تعیین آتش بس یا جنگ با نخبگان هست. نخبه تر از رهبر شهید نداریمکه.بارها و بارها و بارها و... گفتن مذاکره با امریکا نه شرافتمندانست نه عاقلانه...پس از اساس بیجا کردین انقدر هول هولی رفتید مذاکره و سعی داشتید به مردم حس پیروزی رو به زور القا کنید.