13 February 2024
نسخه‌ی جدید ایتا با قابلیت تماس صوتی و تصویری و چند قابلیت جدید به دستم رسید 📞خوش‌بینم با تغییر تکنولوژی که ایتا داره میده رضایت کاربران رو جلب کنه و به زودی نسخه جدیدش در دسترس عموم قرار بگیره📀همچنین امیدوارم به زودی شاهد استقرار کامل ایتا روی ابر خدمات پایه و افزایش پایداریش باشیم ☁️
Profile picture of ‌Not Found‌
@ID_B_ID13 February 2024
Replying to and
یا شایدم بهتره دست از حمایت کردنش بردارید تا همه رو با یه خداحافظی خوشحال کنه و از دور رقابت ها خارج بشه...آبروی دولت و وزارت ارتباطات را خرج پراید پیام رسان ها نکنیدمگه پیام رسان داخلی کم داریم؟https://virasty.com/vrast/1707576124314507685
Profile picture of ‌VrasT‌
VrasT

@vrast  •  10 February 2024

Replying to
توی مطلبی که توی ویرگول ،‌پارسال نوشتم اشاره کرده بودممشکلات ایتا فاجعه بار تر از اون چیزی هست که فکرشو بکنیدباگ های خود کلاینت اندروید و وب جزو کوچک ترین مشکلات ایتاستایتا در حال حاضر در معماری و ساختار دیتاها دچار مشکله و هرروز هم این مشکل شدید تر میشه تا جایی که ممکنه یک حذف دیتای اساسی رخ بده
Profile picture of ‌VrasT‌
@vrast13 February 2024
Replying to and
خبر دارم که مسئولین ایتا اینقدر ناله کردن که ما سرور نداریم و بما پهنای باند نمیدن که الان از بالا تا پایین کشور بسیج شدن ایتا رو درست کننبهشون قول زیرساخت جدید حمایتی دادن چیزی که بقیه پیامرسان های داخلی ازش محرومن و این یک ظلم اشکار هستخون ایتا از بقیه داخلیا رنگین تره ک اینقدر حمایت میشه ازش؟؟
Profile picture of ‌Not Found‌
@ID_B_ID13 February 2024
Replying to and
بیچاره روبیکا و بله محروموزارت ارتباطات که می دونه چند تا سرور در اختیارش قرار داده و کفایت می کنه یا نه.پس انتظار نداشته باشید این حرف تون رو بپذیرم
Profile picture of ‌VrasT‌
@vrast13 February 2024
Replying to
وزیر ارتباطات میدونه چندتا سرور کافی؟یعنی چی این حرف اصلا؟مشکل ایتا اینجاست که بخاطر معماری ضعیف و غیراصولیش تعداد زیرساخت و سروری که نیازشه خیلی بیشتر از حد نرمال بقیه پیامرسان هاستاینطوری مثال بزنم که اگر این حجم از کاربر مثلا روی سروش پلاس بود 200 تا سرور میخاست و ایتا الان 500 تا سرور میخاد!
کاش یکم توضیح بیشتر میدادین در مورد تفاوت زیرساخت هاشون و اینکه این اطلاعات کمیاب رو از کجا آوردین؟ :|
14:30 - 13 February 2024

1 Reactions
1329 Views


1 Reply

Profile picture of ‌VrasT‌
@vrast13 February 2024
Replying to and
تفاوت زیرساختی پیامرسان ها بسیار متفاوت و در چند لایه هستراحت ترین روش برای ساخت یک پیام رسان استفاده از پروتکل XMPP یا Jabber هست که مثلا سروش پلاس در نسل قبلیش از همین استفاده میکردمعماری جزیره ای دیتابیس ها و فایل ها الان بهترین حالتهاگر فرصت شد یک مقاله در این باره در ویرگول منتشر میکنم