25 April 2026
توجه کنید که من مطلق درونگرا رو نگفتم و چندتا صفت اضافه چسبوندم بهش. مگر نه چه عیبی داره درونگرایی؟
Profile picture of ‌Mohammad‌
Mohammad

@joorvajoory  •  20 April 2026

اگر آدم ساده و غیرمبهم و رو راستی هستید، ازدواج با درونگرای وسواسی خودشیفته که دوست دارد همه چیز شما را بداند و هیچ چیزی از رفتارهای مبهم خود نگوید، عذاب آور و بدعاقبت خواهد بود، حتی اگر همه عالم از او تعریف کنند‌
Profile picture of ‌Mehri Karimi‌
@mehrikarimi199025 April 2026
Replying to
هیچی درونگرا خطر انفجارات یهویی داره :)
درونگرا باید حرف بزنه که منفجر نشهدرونگرا و برونگرایی تو اکثر ما تثبیت شده است ولی باید کنترل بشه
23:13 - 25 April 2026

1 Reactions
45 Views