توجه کنید که من مطلق درونگرا رو نگفتم و چندتا صفت اضافه چسبوندم بهش. مگر نه چه عیبی داره درونگرایی؟
اگر آدم ساده و غیرمبهم و رو راستی هستید، ازدواج با درونگرای وسواسی خودشیفته که دوست دارد همه چیز شما را بداند و هیچ چیزی از رفتارهای مبهم خود نگوید، عذاب آور و بدعاقبت خواهد بود، حتی اگر همه عالم از او تعریف کنند