نام نویسی در پویش جانفدا هیچ هزینه ای برای شرکت کننده ندارد و تعهدی برای او ایجاد نمیکند اما تا الان فقط سی میلیون ایرانی در آن ثبت نام کرده اند. یعنی عده ی زیادی حتی در حرف هم حاضر نیستند در برابر متجاوزین به ایران کنار کشورشان قرار بگیرند. آیا منطقی است که رای اینها در سرنوشت کشور تاثیر داشته