26 April 2026
تا اول دبستان اهواز زندگی میکردم و‌خونه ها اکثرا دو طبقه یا ویلایی طور بودنزنگم اونجا آنتن نمیداد همه فقط در میزدنیه جا درو زدن من رفتم جلو در اومدم بگم کیه؟ گفتم«الو بفرمایید»صدای خنده خلق الله بود که از تو کوچه و خونه میومد😭نامردا من طفلی بیش نبودم😭
الو بفرمایید؟آنتن نمیده نمیتونم درو براتون باز کنم برین خونتون.
16:03 - 26 April 2026

13 Reactions
161 Views


1 Reply

Profile picture of ‌داریان🥑‌
@Daarian26 April 2026
Replying to
افسرده شدم اصلا😂