عقده دیکتاتوری داری؟؟
iriThis post was deleted by the post author.
@Sadiam1108 February 2025با این قیمت دلار یه دلیل بیار چرا منِ ده هشتادی باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنم؟!🤔پ.ن:این ویراست برای به چالش کشیدن قوه استدلال اهالی ویراستیه
@ko_ka7829 February 2025Replying toتو دهه هشتانی چه سنمی به دلار داریبیزینس منی؟؟؟؟دلالی؟کارخونه داری؟؟؟؟غیر از این که سی پی میزنی کار دیگه ای میکنی؟؟؟؟پس قیمت دلار به تو یکی فشار نمیاره
@Sadiam1109 February 2025Replying toمن نیت دیگه ای داشتم و انتظار میره انقلابی ها با استدلال جواب بدن https://virasty.com/Sadiam110/1739108230851304743هدف از زدن این ویراست آین بود که قدرت منطق و استدلال انقلابی ها رو به چالش بکشم که با کسی که آین سوال رو مطرح میکنه چجوری رفتار میکنند😎وگرنه غلط بکنم برای قیمت دلار از آرمان های انقلاب دست بکشم😬#همه_می_آییم#دهه_فجر #انقلاب_اسلامی #امام_خمینی #راهپیمایی
@ko_ka78210 February 2025Replying toبا دلیل توضیح دادم وقتی مسئله به شما فشار نمیاره بالاترین دلیل هست.
کاظم Replied
@Mehraban148 December 2024Replying toاین تحلیل غلط استانجا اگر مردم حتی چند نفر محکم فریاد زنان وسط می آمدند و درست از حق اللهی دفاع می کردند این مظلومیت پیش نمی آمدالان هم همین استحرکت و مطالبه عمومی مردم مهم است
@ko_ka7828 December 2024Replying toاتفاقا بهترن تحلیل هستقطعا فرماندهان و رهبر عزیزمون از اخبار باخبر هستن و بهترن کار صبر کردن تا ببینیم چه تصمیمی گرفته خواهد شدایران چرا باید مداخله میکرد در سوریه در شرایطی که خود ارتش سوریه هیچ مقاومتی نکردن.
@Reyhaneh_tabasi28 June 2024Replying toوقتی حتی آیت الله جاودان داره از آقای قالیباف حمایت میکنه، و حتی آقای حجت الاسلام قاسمیان که رأیش آقای جلیلی بود به دکتر قالیباف تغییر کرد مصمم تر میشم که به دکتر قالیباف رأی بدمبهتره به علما و عقلای محبوب و مقبول انقلابی و ولایی توجه کنیم نه افرادی مثل شما که حتی نمیشه گفت انقلابی هستید
@ko_ka78228 June 2024Replying to andصحبت آیتالله جاودان نباید برای شما حجت باشهشما عقل داری و نباید به دهن دیگران نگاه کنی باید خودتون تحلیل کنی لذا خودتون مسئول رای خودتون هستید
@Reyhaneh_tabasi28 June 2024اتفاقاً چون عقل دارم به جای گوش دادن به حرف یک مجری که با حدود ۸ درصد آرا شد نماینده مجلس به حرف کسی گوش میدم که سرش به تنش بی ارزه
کاظم Replied
@ko_ka78210 June 2024Replying toپوشک بستن درسته خنده داره ولی از لحاظ نظامی کاملا درسته.چون اون فرمانده و اون سرباز زمان براش مهمه و وقت دستشویی رفتن امکان داره اون عملیات و حمله رو خراب کنه.لذا پوشک میبندن که فقط درگیر جنگ باشن.
کاظم Replied
@seyedmosave15 May 2024دقیقه ۹۷ فیلم ...«فرگشت» یا تکامل قهرمان آمریکایی به «ابر قهرمان» ؛ به خاطر مسئولیت دائمی قهرمان بودن ...!5 MB
کاظم Replied
کاظم Replied
کاظم Replied
@Morteza110_812 May 2024✨اقدام زیبای آبمیوه فروشی الی✨آدرس:مشهد، خیابان کوهسنگی، کوهسنگی ۲۲، بعد از میدان شهید کوشه ای، بین امیرکبیر ۱۱ و ۱۳📞شماره تلفن صاحب مغازه جهت تشکر:09330332981#بازنشر_بده_مومن#حجاب
This post was deleted by the post author.
کاظم Replied
کاظم Replied