3 May 2026
معلم یا مربی؟معلم، یعنی تعلیم اما مربی، یعنی تربیتتعلیم دادن مهم است اما تربیت از آن مهم‌تر! خیلی از معلم‌های ما شاید مربی نباشند، درس‌شان را می‌دهند و می‌روند. بدون تغییری در ما؛چه فایده؟🔻 تعلیم بدون تربیت یعنی انسان به مثابه حفظیات و مادیات و نه رشد و نه انسانیت..
کاملا درسته . برای همینه که خیلی از تحصیل کرده ها ، تربیت درستی ندارند
00:27 - 3 May 2026

23 Views


1 Reply

Profile picture of ‌سجاد‌
@Moheb1183 May 2026
Replying to
احسنت