معلم یا مربی؟✍معلم، یعنی تعلیم اما مربی، یعنی تربیتتعلیم دادن مهم است اما تربیت از آن مهمتر! خیلی از معلمهای ما شاید مربی نباشند، درسشان را میدهند و میروند. بدون تغییری در ما؛چه فایده؟🔻 تعلیم بدون تربیت یعنی انسان به مثابه حفظیات و مادیات و نه رشد و نه انسانیت..