زمانی که ما با تفکر نظام آموزشی درس میخوانیمنهایت نمره ای که میتونیم بگیریم 20 است.20 یعنی دانش آموز تمام محتوا هایی که استاد به او آموخته رو کامل یادگرفتهدر نظام آموزشی ما نمره کامل داریم... 1/2
در نظام یادگیری به هیچ عنوان ما چیزی به نام نمره کامل نداریم.هیچ وقت نمی شود یک فرد همه چیز را یاد بگیرد.چون ظرف یادگیری محدود به عمل معلم نیست.این درد است که ما در آموزش و پرورش از نام اومدیم روی آموزش سرمایه گذاری کردیم. در حالی که آنچیزی که ثمربخش است. یادگیریه2/2