طبق فرموده ی قرآن:ما حق نداریم حتی به کفار ، فحش بدیم و بددهنی کنیم:و لا تسبوا الذین یدعون من دون الله فیسبوا الله عدوا بغیر علم(انعام ۱۰۸)
This post was deleted by the post author.
@DrAliakbari12 August 2023طبق فرموده ی قرآن:ما حق نداریم حتی به کفار ، فحش بدیم و بددهنی کنیم:و لا تسبوا الذین یدعون من دون الله فیسبوا الله عدوا بغیر علم(انعام ۱۰۸)
This post was deleted by the post author.
@m_mohammadi137812 August 2023Replying toمذهبی هایی داریم که نعوذبالله عقیده دارن خدا و اهل بیت در جاهایی بد دهنی کردن! یاللعجب! قربون شکل ماهتون بشم! خدا در قران فرموده قولوا للناس حسنا! گفته ناس! یعنی با #همه خوب حرف بزنید. عزیز! این واضحه بددهنی و فحاشی ناشی از ضعف نفسه! ناشی از یک سری عقده های درونیه! اون وقت حضرت .. .؟
This post was deleted by the post author.