26 April 2026
تا اول دبستان اهواز زندگی میکردم و‌خونه ها اکثرا دو طبقه یا ویلایی طور بودنزنگم اونجا آنتن نمیداد همه فقط در میزدنیه جا درو زدن من رفتم جلو در اومدم بگم کیه؟ گفتم«الو بفرمایید»صدای خنده خلق الله بود که از تو کوچه و خونه میومد😭نامردا من طفلی بیش نبودم😭
Profile picture of ‌شهزاده🪐‌
@Mobin_8526 April 2026
ما اهوازیا انقدر به( کیه) عادت کردیم که پشت آیفون هم میگیم کیه😂و جالبیش اینجاست اونم میگه منم و از صداش تشخیص میدیم که واقعا کیه🤣💔
دقیقا😔😂
21:25 - 26 April 2026

21 Views