آقای پزشکیان این جایگاه ریاست جمهوری، ملک شخصی شما نیست که هر طور خواستید خرجش کنید،اینکه پس از یک سال هنوز با بدیهیترین آداب دیپلماتیک آشنایی ندارید،نشانه یک چیز است: شما هنوز هم نمیدانید روی چه صندلی مهمی نشستهاید...+اینجاست که باید گفت واقعا فرق دارد که کی رئیس جمهور باشد💔
02:19 - 20 September 2025