من یه فیلم براتون میذارم از آقای پناهیان ایشون هم در مورد حجاب که چند روز پیش حرف اشتباه زده بودند ولی ایشون هم سمت شماست ببینید حداقل انتقاد میکند و راهنمایی میکند بعد به من و امثال من بگید که کار مسئولین خیلی هم درسته و ما اشتباه میکنیم.
4 MB
@tumber2 خرداد 1405Replying to and 25 othersمن یه فیلم براتون میذارم از آقای پناهیان ایشون هم در مورد حجاب که چند روز پیش حرف اشتباه زده بودند ولی ایشون هم سمت شماست ببینید حداقل انتقاد میکند و راهنمایی میکند بعد به من و امثال من بگید که کار مسئولین خیلی هم درسته و ما اشتباه میکنیم.4 MB
@Mila_n2 خرداد 1405Replying to and 25 othersانتقاد و فحش و اهانت رو برید یاد بگیرید خیلی از مشکلات حل میشه... الان اونهمه فحش جلیلیچیا و نزدیک ترینا ب جلیلی اسمش انتقاده آیا ؟؟؟؟
@tumber2 خرداد 1405Replying to and 25 othersشما باز اسم فلان شخص آوردی من میگم اونها مسئولن نباید حرف اشتباه بزنند و کار اشتباه کنند باید رسوا شوند.خواهرگرامی من و شما وظیفممون اینکه از رهبر پیروی کنیم نه از اشخاص دیگر و اینکه باید انتقاد کنیم از مسئولین تا کشور در مسیر درست گام بردارد.چاقو هم میبره هم میشه باهاش میوه پوست گرفت.تفکر کنیم.
@Mila_n2 خرداد 1405Replying to and 25 othersشما پیروی میکنی ؟؟؟یا داری خلاف امر رهبر از گروهی پیروی میکنی ک خواسته رهبر رو خیلی علنی و با افتخار زیر پا میگذران ؟؟ شما رسانه ت بی بی سیه . بر خلاف امر رهبر جدید خب از پیروی نگید سنگین ترید 🙏
@tumber2 خرداد 1405Replying to and 25 othersتوهین نکنید من که توهینی نکردم.امر رهبر جدید و قدیم هیچ فرقی نداره ، همانطور که امر امام خمینی و امر رهبر شهید فرقی نداشت.
@Mila_n2 خرداد 1405Replying to and 25 othersتوهینم کو ؟؟؟ اینکه میگم رسانه ت بی بی سه و اینکارو کردی از اونجا پیام میذاری توهینه ؟؟
@user1691163505272 خرداد 1405Replying to and 25 others
@raziiin72 خرداد 1405Replying to and 25 othersازصبح داری روی مواضع اشتباهت پافشاری میکنی .واقعا چرا نمیخوای بدون تعصب رفتار کنی و واقعیت رو اونطور که هست ببینی؟؟2 MB461 KB3 MB
@user1774913048242 خرداد 1405Replying to and 25 othersتعصبی نیست شما ایران رو تبدیل به تایلند و لیبی همزمان میکنیدو شاید دیگه مذهبی ها با دیدن این نمک به حرومی شما پسران و مردان خودشون رو نفرستن که سرشون بریده بشه که توی کشور بیحجاب و همجنس باز و دزد و شرابخوار و روزه خوار مفت مفت بچرخن و به ناموس مسلمان توهین کنناز اون روز بترسید که بکشن کنار
@Sore14002 خرداد 1405Replying to and 25 othersاینا همینن پروژه بگیران و اوباش مجازی ک مامور ب انجام وظیفه هستن و در کنارش فحاشی
@shahid1202 خرداد 1405Replying to and 25 othersمگر لاریجانی و شمخانی نماینده رهبر نبودنمگر احمدیان نبود؟چطور فقط یک نماینده رهبری قدیس هست و بقیه نمایندگان رهبری میتونن فاسد باشن؟خودتون با اینهمه تناقض چطور کنار می آیین؟؟