4d
جناب آقای محسنی اژه‌ای عزیز و گرامی ● آيا اين برخی افراد که‌ از روی غفلت‌ حرفهایی می‌زنند که بدون تردید دشمن را خوشحال می‌کند و اتحادملی را به خطر می‌اندازد شامل برخی از مسئولین کشور هم‌ می‌شود یا خیر؟● آيا کسی که این نوع حرفهای دشمن شادکن را هميشه تکرار می‌کند از روی غفلت‌ است‌ يا جهل و یا عمد؟●…Show more
دشمن و اذناب او، از اتحاد و انسجام ملت ایران، کلافه شده‌اند و درصدد مخدوش کردن این وحدت مقدس هستند. گاهی برخی افراد از روی غفلت حرف‌هایی می‌زنند که بدون‌تردید این حرف‌ها دشمن را خوشحال می‌کند و مورد سوء‌استفاده او قرار می‌گیرد.
حاج اقااتحادبر نظر رهبر داریم. جنگ ارادهاست. بند اول تفاهم نامه ، شل بشه و بمباران و عدم عقب نشینی از لبنان،اراده برای سایر بندها هم پیش نمیاد، اونوقت بجای پول بنا میشه نهاده دامی بدن!تنگه را نقد باز کردیم، حالابرای گرفتن حقمان باید بشینیم گدایی! شهوت #مذاکره را رها کنند اقایان، مردم متحد شن!
11:36 - 23 June 2026

188 Views