چقدر طول میکشه شتاب دهنده فعال بشه؟ صبح ساعت ۶ شتاب زدم پولمو خوردن فعالشم نکردن
دشمن و اذناب او، از اتحاد و انسجام ملت ایران، کلافه شدهاند و درصدد مخدوش کردن این وحدت مقدس هستند. گاهی برخی افراد از روی غفلت حرفهایی میزنند که بدونتردید این حرفها دشمن را خوشحال میکند و مورد سوءاستفاده او قرار میگیرد.
Replying toچقدر طول میکشه شتاب دهنده فعال بشه؟ صبح ساعت ۶ شتاب زدم پولمو خوردن فعالشم نکردن
@P15004dReplying toمگر روحانی و ظریف دروغ به خورد ملت ندادند ، مگر ۱۰ سال کشور را به عقب نراندند مگر تضمین ندادند . و حالا هیچ و هیچ . آی قاضی همیشه در سکوت و همیشه ناصح ، وقتی آنها را محاکمه نمیکنی ، آدمهای دیگر هم در این شرائط جنگی هر خزعبلاتی را تحویل ملت می دهند . و شما همش شعار انسجام سر میدهید!؟
Replying toاصولا قوانین برای تادیب زیر دستان تعیین شده وشامل بزرگان وبزرگ زادگان نمیشود .در کشور ما هم اگر مسئولی حرف مفت زد وحتی هم نظر دشمن هم باشد ،چون مسئول است ،نمیشود با او برخورد کرد .وهیچ قانونی بشما این حق برخورد را نمیدهد.
Replying toاقایون نماینده ملت، زودتر از اینا باید اقدام میکردید. نوش اارو پس از مرگ سهراب🔴کامران غضنفری نماینده تهران: جمعی از نمایندگان یکشنبه به مجلس خواهند رفت؛ اگر در بسته بود همانجا تحصن میکنیم.
Replying toسلام لطفاً در این نظر سنجی خیلی مهم شرکت کنید و آن را باز نشر دهید تا جامعه آماری این نظر سنجی بالا بره ، به نتیجهی این نظر سنجی برای تحقیقم نیاز مبرم داردم ، سر بلند و پیروز باشید 🙏, https://virasty.com/Mehdii_Jafari/1781748991955807105
Replying toآقای اژه ای اگر میخواستند کاری بکنند که الان حال و روز مملکت این نبود دو تا از این خائنین رو محاکمه میکردند حساب کار دست بقیه شون میومد
Replying toحاج اقااتحادبر نظر رهبر داریم. جنگ ارادهاست. بند اول تفاهم نامه ، شل بشه و بمباران و عدم عقب نشینی از لبنان،اراده برای سایر بندها هم پیش نمیاد، اونوقت بجای پول بنا میشه نهاده دامی بدن!تنگه را نقد باز کردیم، حالابرای گرفتن حقمان باید بشینیم گدایی! شهوت #مذاکره را رها کنند اقایان، مردم متحد شن!
Replying toامام شهید در جریان کرونا اجازه ورود واکسن از آمریکا را به دلیل عدم اطمینان به آمریکا و محافظت از سلامت ایرانی ها ندادند که بعدا اثرات سوء خود را نشان دادمردم ذرت و سویای تراریخته آمریکا مضر سلامتی دام های ماست و نهایتاً به مردم سرایت می کندکشتاری که در جنگ نتوانستند بکنند با تفاهم میسر شد
Replying toدشمن کلافه شد اما مسئولین او را از کلافگی به در اوردن خیلی لطف بزرگی کردن
Replying toبه کسی که رایش خلاف نظر رهبریست نمیگویند عزیز و گرامی
Replying toمسند قاضی القضات جمهوری اسلامی دست کسیه که در خفا در شعام خلاف نظر رهبری رای میدهبعد نسخه ولایتمداری برای ما تبیین میکنهجناب قاضی القضات این میزان رفتار نفاق گونه صلاحیت شما برای نشستن بر اون صندلی رو از بین میبره#فتنه_مسؤلان کودتای #سران_قوا است 🔥
Replying toظاهرا غلومحسین حرفهای #زپرتیان در دانشگاه را نشنیده است ! اتهام اهدای ۲۰ میلیون بشکه نفت از طریق دولت به سپاه را بررسی کنید !
Replying toلطفا زیر این پیام به من بفرمائید دشمن کیه ؟ چون سواد بنده در حد ایشون نیست نمی دونم دشمن کیهخیلی جدی دشمن کیه؟باید حول محور ولایت وحدت داشته باشیم-شما بودی ؟ اگر بودی اثبات کن منن می توانم برایت اثبات کنم #علی_الاصول #نبویان6 MBShow this thread
Replying toدر مورد ترک فعل مسئولین و صد البته خود آقای اژه ای باید کجا عریضه ببریم؟
Replying toپناه بر خدا!برادر این چه حرفی یود که زدی؟ مسئولین همه یک به یک در خط رهبر هستند🙃
Replying toاز اتحاد مردم نه اتحاد مسئولین و مردم مسئولین بی غیرت رفتن پای میز مذاکره با قاتلین رهبر شهید و ۱۶۸ کودک و باقی
Replying toشعام و من جمله جناب اژه ای کاری کردند که دشمن از شادی عربی میرقصه اصلا حواسش به بقیه حرفها نیست که شاد بشه یا غمگین
Replying toبرخی مسئولین به نظرم می تونن خیانت بکنند و از نظام و رهبری بگن و در مصونیت بمونناین است داستان تلخ ایران ما