در سکوتِ بیپایان ذهن، جایی که نورِ تفکر از دست نمیرود و سایههای افراط و تفریط نمیتوانند آن را بپوشانند، من ایستادهام، نه در سایه یک نام، نه در سایهٔ یک ایدئولوژی، بلکه در نورِ خودِ فکر، آزاد و بیپایان. ✨🏠من یک تازه وارد در ویراستی ام، ما رو دنبال کنید.💡مقدور بود،لطفا بازنشر دهید.
🖐🏻 سلام خدمت ساکنین ویراستی، عرض ادب و احترام، لطفا اگر مقدور بود، در این نظرسنجی شرکت فرمایید، میخواستم نگرش شما مخاطبین گرامی و گرانقدر این شبکه اجتماعی رو بدونم 🙏🏻