5 February 2026
مغزم چون برده‌ای سیاه در نیازِ شلاقِ کافئین.
Profile picture of ‌تونی‌
@TonyStark5 February 2026
استعاره رو صفا کردید؟به نبوغم حسودیم شد.
Profile picture of ‌Zahra behnam‌
@miss_zed5 February 2026
Replying to
شلاق کافئین استعاره نیست
Profile picture of ‌تونی‌
@TonyStark5 February 2026
Replying to
چرا استعاره است.
Profile picture of ‌Zahra behnam‌
@miss_zed5 February 2026
Replying to
اضافه‌ی تشبیهی عه شلاق مثل کافئین عههم مشبه حضور داره هم مشبه بهاستعاره یه پایه رو نداره یا مشبه هست یا مشبه به
Profile picture of ‌aDele•اَدِل‌
@aDele_ryry5 February 2026
Replying to and
ببخشید میپرم وسط، ولی "کافئین مثل شلاق" درست تر بنظرنمیاد؟
همون من تمرکزم رو تشبیه و استعاره بود
01:10 - 5 February 2026

1 Reactions
20 Views