28 October 2024
دکتر توکلی معاون وزیر نفت در مصاحبه با رادیو اقتصاد: #گاز در کشور درست مصرف نمی شود/ به اندازه چین گاز می‌سوزانیم.#هوادار_انرژی
Profile picture of ‌محمود حسینی‌
@Mohamad202328 October 2024
Replying to
خوب بسوزونیم گاز مال ملت هست جزو انفال هست ملت حق داره از نعمات کشورش استفاده کنه
این حرف خودش یه اشتباه دیگه هست.مسئله رو درست ببینیم:مشکل ما تقلیل واحد پولی در سیستم بانکداری است که باعث میشه قیمت واقعی انرژی از نظر ریالی زیاد بشه.پس مشکل رو باید در اونجا حل کرد.نه اینکه بگیم گاز انفاله پس بسوزونیم بره.
12:55 - 28 October 2024

68 Views


1 Reply

Profile picture of ‌محمود حسینی‌
@Mohamad202328 October 2024
Replying to and
گاز زیاد مصرف میشه و بد مصرف میشه ..‌. بهانه ای ست برای گرونی این ثابت شده س تو این مملکت اونا کاری به تقلیل پول در سیستم بانکی ندارن