این دقیقاً کودتاست ولی جرات ندارند رسمی اعلام کنند.چون اون وقت با ملت انقلابی مبعوث شده مواجه خواهند شد.#مرگ_بر_کودتاچی#مرگ_بر_سازشگر_خائن
Replying toاین دقیقاً کودتاست ولی جرات ندارند رسمی اعلام کنند.چون اون وقت با ملت انقلابی مبعوث شده مواجه خواهند شد.#مرگ_بر_کودتاچی#مرگ_بر_سازشگر_خائن
Replying toشک نکن این کودتای جاسوسانی است که در دولت جاخوش کرده اند
Replying to
Replying toفراموش کردین بگین کانال های انقلابی ها رو به صورت گروهی دارن میبندن بی شرف هایک کاری بکنیم یعنی واقعا یک کاری بکنیم
@Ka_14021dReplying toکودتایشان ادامه دارد تیم اصلاحات و قالیباف و قاانی و دستگاه قضا هم بی تقصیر نیست اما علما چرا خاموشند؟ا در قم خفته اند؟!