جو حاکم بر ایتا و ویراستی یه جوریه که اگر الان بگی امریکا دشمن جمهوری اسلامیه یا قالیباف میگن قالیباف ...بگی اسراییل دشمن جمهوری اسلامی یا عراقچی میگن عراقچیتهش هم میگن منافقین از کفار بدترندچهار تا فکت تاریخی هم میارن که شمر هم جانباز صفین بوده و اینامیگی نه ؟این خط این نشون ...#جریان_تحجر