16 April 2026
جو حاکم بر ایتا و ویراستی یه جوریه که اگر الان بگی امریکا دشمن جمهوری اسلامیه یا قالیباف میگن قالیباف ...بگی اسراییل دشمن جمهوری اسلامی یا عراقچی میگن عراقچیتهش هم میگن منافقین از کفار بدترندچهار تا فکت تاریخی هم میارن که شمر هم جانباز صفین بوده و اینامیگی نه ؟این خط این نشون ...#جریان_تحجر
Profile picture of ‌مرادی‌
@moradi4016 April 2026
اخراج امریکا از خاورمیانه به راحتی در دسترس بود، با این بساط مذاکره بسیار پیچیده تر شد.دلسوزی اشتباه یا نفوذ، فرقی نداره، در هر صورت، هزینه های وحشتناکی‌با این اشتباه محاسباتی مذاکره به ایران، محور مقاومت و مردم این مناطق تحمیل خواهد شد، چه بسا مثل سوریه، لبنان و عرق رو هم از دست بدیم.
Profile picture of ‌حاج سعید‌
@saeidkordi16 April 2026
Replying to
به راحتی؟ 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️طبق کدوم تحلیل؟تحلیلگران نفوذی ایتا؟
Profile picture of ‌مرادی‌
@moradi4016 April 2026
Replying to
بعد از ۴۰ روز جنگ و غیرعملیاتی‌کردن پایگاه های آمریکایی، به قسمت راحتش رسیده بود، عقب نشینی پایگاه های آمریکای در دسترس بود.این مذاکرات با ده شرط عزتمندانه رهبر اغاز شد، اما کدام شرط رو پذیرفته که اتش بس ادامه پیدا کرده؟ این اصرار برخی مسئولین بر ادامه مذاکره یا اتش بس به شهادت خودشون ختم میشه
Profile picture of ‌حاج سعید‌
@saeidkordi16 April 2026
Replying to
یعنی رهبری هیچ نقشی در مذاکره نداشتن؟
ارجاعتون میدم به مذاکرات قبل از جنگ ۱۲ روزه و قبل از جنگ کنونی.در جنگی که رهبر شهید فرمودن برای هردو طرف مرگ‌و زندگیه،تنها بازدارنده سلاح هسته ایه، چراکه از یه جایی به بعد دشمن حاضره تمام آسیب های بسته شدن تنگه هرمز هم بپذیره و به جنگ ادامه بده، چون هم موجودیت اسراییل در خطره هم برتری هژمونی امریکا
12:20 - 16 April 2026

54 Views


1 Reply

Profile picture of ‌حاج سعید‌
@saeidkordi16 April 2026
Replying to
سلاح هسته ای اگر بازدارنده بود الان اسرائیل انقدر خراب نمیشد توسط مانه به حرف رهبر گوش میدین نه به فتوای ایشون بعد خودتونم ولایتمدار میدونید