آمریکا همیشه دشمن جمهور ی اسلامی بوده. اینو دیگه همه میدونند و همه قبول دارند. به غیر سلطنت طلب ها.
@user17690637312416 April 2026Replying toآمریکا همیشه دشمن جمهور ی اسلامی بوده. اینو دیگه همه میدونند و همه قبول دارند. به غیر سلطنت طلب ها.
@Khanom_R16 April 2026Replying toنمی گم این دونفر جاسوسن اما آمریکا شایدنتونه غلطی بکنه اما یه خودی قطعا می تونه باعث ضرر بزرگی بشه پس حساسیت بیشتر روی داخل طبیعیه
@moradi4016 April 2026اخراج امریکا از خاورمیانه به راحتی در دسترس بود، با این بساط مذاکره بسیار پیچیده تر شد.دلسوزی اشتباه یا نفوذ، فرقی نداره، در هر صورت، هزینه های وحشتناکیبا این اشتباه محاسباتی مذاکره به ایران، محور مقاومت و مردم این مناطق تحمیل خواهد شد، چه بسا مثل سوریه، لبنان و عرق رو هم از دست بدیم.
@Saeed_Alex16 April 2026Replying toمن نمیدونم چرا وقتی یه مسئولی مورد نقد قرار میگیره طرفدارانشون سریع گارد میگیرند که آی دارید تفرقه افکنی میکنید، دارید تخریب شخصیت میکنید. این شماها هستید که با طرفداری غیراصولی تفرقه افکنی میکنید
@Salahshur16 April 2026Replying toچرا نشه به اقای قالیباف و عراقچی انتقاد کرد ؟؟مگه مقدس هستن ؟؟،مطالبه ما اینه که هسته ای و موشکی رو ندن بره
@rasoul_iran16 April 2026Replying toخداوند لعنت کنه آدم دروغگو رو!اماممون رو شهید کردن ولی هنوز دنبال ماله کشی هستید؟ چی رو دارید ماله میکشید؟ اینکه با چشماتون خطا ها رو میبینید اما فقط میگید با رهبری هماهنگه!از بوی لجن دروغگویی های نامبردگان دیگه حال ملت داره بهم میخورهکسی که کارش طبق حق و درسته نیازی به این همه دروغگویی نداره
@Raziyeh_shaker16 April 2026Replying toچرا این دو نفر از بین مسئولین، اسمشون ناگهان مطرح شد؟ به دلیل مذاکره! بی آنکه دو پیش شرط رهبر انقلاب مهیا بشه و گرنه کسی خصومتی با آقای قالیباف نداره، چه بسا حضور ایشون بین تیم از بسیاری از جاسوسی ها جلوگیری کرده باشه. مسئله اصل مسئله مذاکره است. جریان مطالبه مردمی رو به سمت خود شخص نبرین!
@user16911635052716 April 2026Replying toخود گویی و خود خندی و خود مرد هنرمندی ؟از یه سوال فرضی و یک پاسخ توهمی ، نتیجه گیری میکنی و تازه به کل تعمیم میدی ؟!همه منطق و استدلالاتون اینطوریه ؟ما اگه به دیپلماتهایی که بارها نتیجه کارشون رو دیدیم انتقاد کنیم یعنی اونا رو از اسراییل بدتر میدونیم ؟!چرا بجای قصه بافی ، جواب انتقاد بجای مردم ر
@FATIMA1116 April 2026اینکه همه عمر تون دنبال مذاکره باشید و هربار از مذاکره گزند بخوری باید به نفهمی خودت پی ببری اکر فکر نکنید مذاکره واصرار مذاکره براشون سودنداره#جریان_باسن_بوسی
@SeyedMorteza_Yavari16 April 2026Replying toآمریکا و اسرائیل دشمن آشکار هستن. قالیباف و عراقچی هم دو منافق هستن که در عمل به کشور ضربه میزنن
@Delarambabaee16 April 2026Replying toشمارو مثل دشمنان باید با زور شمشیر نشوند سر جاتون.انقدر چرب زبان و مکار هستید ک هزار تا راه درو بلدید.کار از بحث و استدلال گذشته.مردم رو دیگه نمیتونید فریب بدید.
@esmailfeisali117118 April 2026Replying toاونها جدای از انقلابی ها هستند.انقلابی ها طرفدار شخص نیستند،هرکس در راستای انقلاب عمل کنه ازش حمایت میکنند.اما مردم حق دارن از مسئولان مطالبه حرف زدن کنن.شماها هم با انگ به مطالبه گرها،مردم را از میادین دور کنید.آقا مردم مخصوصا ورودیهای جدید،سردرگم شدن.چرا کسی باهاشون حرف نمیزنه؟
@Kamilll136918 April 2026Replying toو جالبتر از اون میدونی چیه؟ این دو تا پلتفرم رو تو گوشیت نصب کردی و هر روز برای نشون دادن خودت حرفای مفتتو شتاب میدی😂😂مرد باش این دو برنامه رو حذف کن و تو برنامه هایی متحجرین نیستن فعالیت کن. اگرم نه که شتابهای ویراستی خوبه برای دیده شدن حرفای رایگان شما.
@Shzsm_702119 April 2026Replying toدقیقا تفکر درست همینه و واقعیت همینه.منتهی امثال شما ها،هیچ وقت نمی خواید این واقعیت رو قبول کنید،چون عقیدتون اینه که تمام مسئولین معصومن.