یادش بخیراولاش میگفتیمچرخه باطل مذاکره جنگ آتش بس مذاکرهرو میخایم از بین ببریم 😑اما الان دقیقا درهمان چرخه احمقانه قرارداریم!#مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل

iriبنده ی خدا m Replied
@J_karimi14 April 2026یادش بخیراولاش میگفتیمچرخه باطل مذاکره جنگ آتش بس مذاکرهرو میخایم از بین ببریم 😑اما الان دقیقا درهمان چرخه احمقانه قرارداریم!#مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل
@mrn202414 April 2026Replying toنمی دونم چرا ما باید اینقدر اذیت بشیم .یا صاحب الزمان الغوث و الامان
بنده ی خدا m Replied
@Ghalibaf13 April 2026📍ما از اول اعلام کردیم که به آمریکاییها اعتماد نداریم📌دیوار بیاعتمادی ما ۷۷ساله است و آنها در کمتر از یک سال گذشته دو بار در میان مذاکرات به ما حمله کردند، پس آنها هستند که باید اعتماد ما را جلب کنند.محمدباقر قالیباف | ۲۳ فروردین ۱۴۰۵
بنده ی خدا m Replied
@MohammadReza136614 April 2026مطالبهی ملت مبعوث در کف خیابان باید لبنان باشد.#دلخوشبهآتشبسنقضشدهنیستیم
بنده ی خدا m Replied
@dr_hsamsami10 February 2025مقام معظم رهبری : «راهکار حل مشکلات ما در داخل است».درود بر مردم قهرمان #یزد بخاطر بصیرت بالا و اعلام حمایت از طرح خادمان ملت برای مهار تورم.البته آقای دکتر جوکار عزیز هم از حامیان و امضاکنندگان این طرح بودند.هیچ قدرتی بالاتر از آگاهی مردم نیست.
بنده ی خدا m Replied
@M_Eftekharii9 February 2025دلار بالای ۹۰ هرار تومان یعنی #کودتای_دلاری! معیشت مردم گروگان دلار داران و دلارفروشان شده است. #فولادی_ها #آلومینیومی_ها #پتروشیمی_ها
بنده ی خدا m Replied
@Reza_kiani9 February 2025
بنده ی خدا m Replied
@Sadiam1108 February 2025با این قیمت دلار یه دلیل بیار چرا منِ ده هشتادی باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنم؟!🤔پ.ن:این ویراست برای به چالش کشیدن قوه استدلال اهالی ویراستیه
@mrn20248 February 2025Replying toچون بد و خوب رو خود شما در مجلس و ریاست جمهوری و شورای شهر تعیین میکنی به این میگن بلوغ سیاسی میگن جنبه داشتن برای پذیرش اشتباهات
بنده ی خدا m Replied
@Gddddddd17 January 2025Replying toیعنی اونجا هم مافیای پزشکی آنقدر قدرت دارند که مانع افزایش تعداد پزشکان می شوندفکر کنم با مافیای جهانی پزشکی WHO طرف هستیم
@mrn202417 January 2025Replying toمافیا برای همه دنیاست مردم رو ولی اونجا با رسانه تسخیر می کنند اینجام میخان با نا امیدی ما رو تسخیر کنند
بنده ی خدا m Replied
@syjebraily17 January 2025گزارش جالبی است: دهک دهم جامعه آمریکا ۱۴ سال بیش از دهک اول عمر میکند.نابرابری حتی به «طول عمر» نیز کشیده شده است.
بنده ی خدا m Replied
@mrn202411 November 2024تواین چند وقت دلار رسید ۷۰ طلا از ۴۲ رسید بالای ۵۰سود وام ها و سپرده بانکی هنوز روی شیب افزایش زمستان هم گاز قراره قطع بشه هم برقمیانگین قیمت برق صنعتی هم با اجازتون ۴۰۰درصد کف رفت روشدلم برای رئیسی سوخت
بنده ی خدا m Replied
@syjebraily30 August 2024Replying toمن از غصه وضعیت این مردم خوابم نمیبرد برادر.مشتی اوباش به جان ثروت این کشور افتادهاند و غارتش میكنند، حكومت را بی عرضه وناتوان قلمداد می كنند... و شما میخواهی توصيه كنی خشمم را فرو برم و بیخیال شوم؟ اين همه بيداد نبينم؟
@mrn202430 August 2024Replying to andاین درد مشترکی است که بخاطرش همه ما را مردم ستیز ،غیر اجتماعی و عصبانی می دانند ولی این غیرت است