بنده ی خدا m

‌بنده ی خدا m‌'s header picture
Profile picture of ‌بنده ی خدا m‌

بنده ی خدا m

@mrn2024
بنده ی خدا
Iraniri
Joined August 2024

بنده ی خدا m Replied

Profile picture of ‌J Karimi‌
@J_karimi14 April 2026
یادش بخیراولاش میگفتیمچرخه باطل مذاکره جنگ آتش بس مذاکرهرو میخایم از بین ببریم 😑اما الان دقیقا درهمان چرخه احمقانه قرارداریم!#مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل
Profile picture of ‌بنده ی خدا m‌
@mrn202414 April 2026
Replying to
نمی دونم چرا ما باید اینقدر اذیت بشیم .یا صاحب الزمان الغوث و الامان

بنده ی خدا m Replied

Profile picture of ‌محمدباقر قالیباف‌
@Ghalibaf13 April 2026
📍ما از اول اعلام کردیم که به آمریکایی‌ها اعتماد نداریم📌دیوار بی‌اعتمادی ما ۷۷ساله است و آنها در کمتر از یک سال گذشته دو بار در میان مذاکرات به ما حمله کردند، پس آن‌ها هستند که باید اعتماد ما را جلب کنند.محمدباقر قالیباف | ۲۳ فروردین ۱۴۰۵
Profile picture of ‌بنده ی خدا m‌
@mrn202414 April 2026
Replying to
سردار عزیز به خدا به داد لبنان برسید 🙏🙏🙏

بنده ی خدا m Replied

Profile picture of ‌محمدرضا سلیمیان ریزی‌
@MohammadReza136614 April 2026
مطالبه‌ی ملت مبعوث در کف خیابان باید لبنان باشد.#دل‌خوش‌به‌آتش‌بس‌نقض‌شده‌نیستیم
Profile picture of ‌بنده ی خدا m‌
@mrn202414 April 2026
Replying to
👍

بنده ی خدا m Replied

Profile picture of ‌حسین صمصامی‌
@dr_hsamsami10 February 2025
مقام معظم رهبری : «راهکار حل مشکلات ما در داخل است».درود بر مردم قهرمان #یزد بخاطر بصیرت بالا و اعلام حمایت از طرح خادمان ملت برای مهار تورم.البته آقای دکتر جوکار عزیز هم از حامیان و امضاکنندگان این طرح بودند.هیچ قدرتی بالاتر از آگاهی مردم نیست.
Profile picture of ‌بنده ی خدا m‌
@mrn202410 February 2025
Replying to
شیر مادر و نان پدر حلالت دکتر❤️❤️

بنده ی خدا m Replied

Profile picture of ‌محمد افتخاری‌
@M_Eftekharii9 February 2025
دلار بالای ۹۰ هرار تومان یعنی #کودتای_دلاری! معیشت مردم گروگان دلار داران و دلارفروشان شده است. #فولادی_ها #آلومینیومی_ها #پتروشیمی_ها
Profile picture of ‌بنده ی خدا m‌
@mrn202410 February 2025
Replying to
و بانکی ها

بنده ی خدا m Replied

Profile picture of ‌Reza Kiani‌
@Reza_kiani9 February 2025
میگم نمی‌شد شما هم با این برف میومدی حاج‌آقا؟رفتی مارو به کی سپردی؟
Profile picture of ‌بنده ی خدا m‌
@mrn20249 February 2025
Replying to
قدرشو ندونستیم این چه خصلتی است که قدر نشناس شدیم🥺

بنده ی خدا m Replied

Profile picture of ‌سعدی هستم🎒🇮🇷‌
@Sadiam1108 February 2025
با این قیمت دلار یه دلیل بیار چرا منِ ده هشتادی باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنم؟!🤔پ.ن:این ویراست برای به چالش کشیدن قوه استدلال اهالی ویراستیه
Profile picture of ‌بنده ی خدا m‌
@mrn20248 February 2025
Replying to
چون بد و خوب رو خود شما در مجلس و ریاست جمهوری و شورای شهر تعیین میکنی به این میگن بلوغ سیاسی میگن جنبه داشتن برای پذیرش اشتباهات

بنده ی خدا m Replied

Profile picture of ‌سجاد حسین‌خانی‌
@Smarf8 February 2025
Replying to
فقط یکطرفه چرا خرغ میزنید و پاسخ دکتر رو نذاشتین؟
Profile picture of ‌بنده ی خدا m‌
@mrn20248 February 2025
Replying to
فیلم پاسخ رو هم بفرستین من میزارم مردم قضاوت می کنند

بنده ی خدا m Replied

Profile picture of ‌جلال شاکری‌
@Gddddddd17 January 2025
Replying to
یعنی اونجا هم مافیای پزشکی آنقدر قدرت دارند که مانع افزایش تعداد پزشکان می شوندفکر کنم با مافیای جهانی پزشکی WHO طرف هستیم
Profile picture of ‌بنده ی خدا m‌
@mrn202417 January 2025
Replying to
مافیا برای همه دنیاست مردم رو ولی اونجا با رسانه تسخیر می کنند اینجام میخان با نا امیدی ما رو تسخیر کنند

بنده ی خدا m Replied

Profile picture of ‌سید یاسر جبرائیلی‌
@syjebraily17 January 2025
گزارش جالبی است: دهک دهم جامعه آمریکا ۱۴ سال بیش از دهک اول عمر می‌کند.نابرابری حتی به «طول عمر» نیز کشیده شده است.
Profile picture of ‌بنده ی خدا m‌
@mrn202417 January 2025
Replying to
لطفا یه کاری کنین ایران ما اینجور نشه

بنده ی خدا m Replied

Profile picture of ‌بنده ی خدا m‌
@mrn202411 November 2024
مسئله ی اصلی مردم ...
1 MB
Profile picture of ‌بنده ی خدا m‌
@mrn202411 November 2024
تواین چند وقت دلار رسید ۷۰ طلا از ۴۲ رسید بالای ۵۰سود وام ها و سپرده بانکی هنوز روی شیب افزایش زمستان هم گاز قراره قطع بشه هم برقمیانگین قیمت برق صنعتی هم با اجازتون ۴۰۰درصد کف رفت روشدلم برای رئیسی سوخت

بنده ی خدا m Replied

Profile picture of ‌سید یاسر جبرائیلی‌
@syjebraily30 August 2024
Replying to
من از غصه وضعیت این مردم خوابم نمی‌برد برادر.مشتی اوباش به جان ثروت این کشور افتاده‌اند و غارتش می‌كنند، حكومت را بی عرضه وناتوان قلمداد می كنند... و شما می‌خواهی توصيه كنی خشمم را فرو برم و بیخیال شوم؟ اين همه بيداد نبينم؟
Profile picture of ‌بنده ی خدا m‌
@mrn202430 August 2024
Replying to and
این درد مشترکی است که بخاطرش همه ما را مردم ستیز ،غیر اجتماعی و عصبانی می دانند ولی این غیرت است