م توفیق

‌م توفیق‌'s header picture
م

م توفیق

@mrtofigh
Joined January 2023
آمریکا با نفوذ و روی کار آوردن دولت های ضد مقاومت،در حال ضربه زدن به محور #مقاومت است.در ایران دولت #پزشکیان (ترور رئیسی)،در لبنان دولت جوزف عون،در عراق دولت الزیدی (بجای نوری المالکی)،در سوریه دولت جولانی (سقوط بشار اسد)،در پاکستان دولت شهباز شریف (سقوط عمران خان)،در یمن ترور دولت انصارالله

چرا این #تفاهم_نامه استعماری است؟چون عناصر استقلال ما را هدف گرفته و زمینه سلطه آمریکا را فراهم میکند:○ پرونده انتقام بسته میشود○ اجازه دریافت عوارض از تنگه حتی در دوره ۶۰ روزه داده نشده!○ غنی سازی اورانیوم زیر نظر آمریکا قرار میگیرد○ اموال و خریدهای ایران توسط آمریکا کنترل میشود#نمی‌پذیریم

با ادامه نبرد می توانستیم همه منافع مان را از طریق #تنگه_هرمز تامین کنیم.اما #مذاکره کنندگان ساده لوح و بی غیرت، تنگه و اورانیوم و مقاومت و استقلال و عزت ما را به نسیه به آمریکا فروختند.آیا هنوز هم فکر میکنید چند برابر خواسته هامان را بدون جنگیدن به دست آوردیم آقای #وفاق؟!#نمی‌پذیریم #علی_الاصول

آنچه ترامپ در جنگ به دست نیاورد را با مذاکره به دست آورد:○ تعطیلی گروه های #مقاومت○ بازگشایی #تنگه_هرمز ○ از بین بردن اورانیوم غنی شده○ تسلط بیشتر بر اقتصاد ایران #تفاهم_نامه#نمی‌پذیریم #وفاق

چطور از بین این ملت غیور، چنین مسئولین بی غیرتی برآمدند؟!چطور از آن دفاع جانانه، به واردات غلات از سرزمین دشمن رسیدیم؟!چطور ملت امام حسین (ع) را اینطور فروختند و از خشم آنها نترسیدند؟!#نمیپذیریم #وفاق

ما در میدان نظامی از آمریکا شکست نخوردیم،ما در میدان اقتصادی با اجرای نسخه های نئولیبرالی آمریکا شکست خوردیم.ما در میدان رسانه ای با باز کردن شبکه های اجتماعی آمریکا شکست خوردیم.#نمی‌پذیریم#وفاق

چطور میتونید این قرارداد استعماری رو با آمریکا ببندیدو بعد دوباره در روی مردمی که چهار ماه در #خیابان خونخواهی و مطالبه گری کردن نگاه کنید؟!#نمیپذیریم

ماله کش اعظم، شخص #قالیباف است.هیچ وقت #وفاق نمیتونست به این مرحله برسه، بدون توجیه گری قالیباف.هر چه به گذشته برمیگردم، میفهمم او چه نقش مهمی در خسارت های کشور داشته.از تنها کردن رهبر شهید تا کودتای اقتصادی و...#نمیپذیریم

شبها در مجلس امام حسین (ع)و روزها در بزم یزید در سوئیس؟!خون شهدا ذلیلت میکنه آقای #وفاق #نمی‌پذیریم #علی_الاصول

بند ۶ تفاهم نامه مستلزم حضور سرمایه گذاران و مستشاران آمریکایی در ایران استکه نهایتا میتواند به تحقق رویای غربگرایان یعنی بازگشایی #لانه_جاسوسی (سفارت آمریکا) در ایران منجر شود!#نمیپذیریم #علی_الاصول #وفاق

عزت این ملت را به چه فروختید؟به نفت در برابر غذا؟!#نمیپذیریم#علی_الاصول#وفاق

آقا به #مذاکره کننده های اسلام آباد گفته اند خلاف شرع انجام داده اید!این مذاکرات نه به درد دنیاتون میخوره، نه آخرت تونو مانع زده شدن زیرساخت ها هم نمیشه.#علی_الاصول#بازگشت_به_نظر_رهبری

روی کسی غیر از #ولی_فقیه تعصب نداشته باشیموگرنه خدای نکرده با ریزش او ریزش میکنیم.#بنی_صدر#پزشکیان#قالیباف #بازگشت_به_نظر_رهبری

اگر دوباره وسط #مذاکره به ما حمله شود چه؟آن وقت میگیم چون داشتیم #علی_الاصول مقاومت میکردیم، به ما حمله شد!

حضور چند روزه هیات ایرانی و آمریکایی در یک مجموعه گردشگری مجلل غربی (بورگن اشتوک)، خودش عبور از خطوط قرمز است.آن هم در دهه محرم.آن هم برای عبور از نظر ولی فقیه.آن هم با دشمنی که به دنبال نرمالسازی و بلعیدن ایران است.#نمی‌پذیریم #علی_الاصول #اختلال_محاسباتی#مذاکره #توافق#کودتا

خون شهدای #لبنان به گردن #وفاق است. چون #تنگه رو رها کردن.رسول الله گفت کسی که صدای کمک خواهی مردی را بشنود و به دادش نرسد مسلمان نیست

چرا پیام رهبری، پس از امضای #تفاهم_نامه صادر شد؟چرا اختلاف نظر، زودتر علنی نشد تا مردم جلوگیری کنند؟پاسخ:اگر زودتر اعلان میشد، باعث اختلاف و نزاع بین مردم و مسئولان میشدو مسئولان نمیتوانستند مذاکرات شان را پیش ببرند

دیگه بسه هر چه خون دل به #سیدعلی دادید.انشالله #سیدمجتبی به پشتوانه مردم خیابان، تکلیفتون رو روشن میکنه.لبیک سیدمجتبی

@mrtofigh17 June 2026
چرا #تفاهم نامه را منتشر نمیکنند؟شواهد میگوید این یک توافق معمولی نیست.ترامپ همه چیز را میخواست.و حالا قرار است در ژنو سوئیس جشن پیروزی بگیرد.آیا #وفاق سند تسلیم ایران را امضا میکند؟

@mrtofigh17 June 2026
آیا مقاومت ما در مذاکرات باعث جنگ شد؟خیر. قبل از مذاکره نه محاصره بودیم و نه جنگ بود.مذاکره باعث اعتباربخشی به دولت تروریستی آمریکا در پرونده هسته ای ایران شد.شرطی سازی شرایط کشور نسبت به نتایج مذاکرات، باعث غافلگیری و جنگ شد.و این داستان ادامه دارد...