چرا #تفاهم نامه را منتشر نمیکنند؟شواهد میگوید این یک توافق معمولی نیست.ترامپ همه چیز را میخواست.و حالا قرار است در ژنو سوئیس جشن پیروزی بگیرد.آیا #وفاق سند تسلیم ایران را امضا میکند؟
14:10 - 27 خرداد 1405

119 Views