به گفته شرکت #شاتل کل قم رو فیبرنوری میدم الان بالای یک ماه درخواست دادم با اینکه مبلغش رو یک ماهه واریز کردم هنوز هیچ اقدامی انجام ندادن با اینکه محله ما رو فیبر کشی کردن وFAT هاش وصل هست چرا انجام نمیدن.#فیبرنوری_قم#قم@EisaZarepour @PeymanGharehdaghi @mtshafiee @lajevardi @ict_195@Qom_ICT
1 MB