رضا صانعی پور
@nafisnevis
﴾﷽﴿
با غرور گفتند:
با بمب افکن b2،
فردو رو زدند؛ تمام شده!
الآن اومدند راجع به همون مذاکره کنند!
#دم_خروس
یا
#قسم_حضرت_عباس
22:11 - 6 February 2026
7
Reactions
1252
Views
4
2
1
Replying to
@nafisnevis