1d
سه ماه با #اقتدار جنگيدن در #دفاع از كشور تا يك نفر از زير لحاف بياد بهشون بگه بي بصيرت !خدايا كرمتو شكر ! از كدوم خاك نامرغوبي اين موجودات رو ساختي !!!!#منافق_داخلي
Profile picture of ‌کرانه🪴‌
Replying to
برام سواله ینی دوره ای که امثال قاسم سلیمانی،باقری و حاجی زاده و امیر موسوی فرمانده های نظامی ما بودن گذشت؟!
بعضی از سرداران رو زدند چون این جماعت میدونستندکه هرگز بااینا همراه نمیشنوضع خیلی خرابتر از اون هست که فکرمیکنیم
10:24 - 21 June 2026

1 Reactions
39 Views


1 Reply

Profile picture of ‌Bim‌
اینجوری نیست شهید لاریجانی،شهید باقری کم فحش نخوردند.بعضی به عمد(پروژه بگیر دشمن) و بعضی از سر دلسوزی نسبت به نظام با این عزیزان مخالف بودن.وضعیت دشواری داریم ولی خراب نیست به هر حال در حال جنگ با ارازل و اوباش دنیا هستیم که خیلی از کشورها حتی جرات ندارند توی چشماش نگاه کنند.رمز پیروزی حفظ وحدت هست