سه ماه با #اقتدار جنگيدن در #دفاع از كشور تا يك نفر از زير لحاف بياد بهشون بگه بي بصيرت !خدايا كرمتو شكر ! از كدوم خاك نامرغوبي اين موجودات رو ساختي !!!!#منافق_داخلي
1dسه ماه با #اقتدار جنگيدن در #دفاع از كشور تا يك نفر از زير لحاف بياد بهشون بگه بي بصيرت !خدايا كرمتو شكر ! از كدوم خاك نامرغوبي اين موجودات رو ساختي !!!!#منافق_داخلي
Replying toبرام سواله ینی دوره ای که امثال قاسم سلیمانی،باقری و حاجی زاده و امیر موسوی فرمانده های نظامی ما بودن گذشت؟!
@bim_ir1dReplying to andandاینجوری نیست شهید لاریجانی،شهید باقری کم فحش نخوردند.بعضی به عمد(پروژه بگیر دشمن) و بعضی از سر دلسوزی نسبت به نظام با این عزیزان مخالف بودن.وضعیت دشواری داریم ولی خراب نیست به هر حال در حال جنگ با ارازل و اوباش دنیا هستیم که خیلی از کشورها حتی جرات ندارند توی چشماش نگاه کنند.رمز پیروزی حفظ وحدت هست