به خانم های بدحجاب در اجتماعات خیرمقدم بگویید زیرا هر اقدامی که ترامپ خبیث و نتانیاهو را عصبانی و ناامید کند، در مسیر عزت و اتحاد ملت ایران است.دشمن از اتحاد ملت ایران میترسد؛ حتی اگر این اتحاد با سلیقهها و ظاهرهای متفاوت شکل بگیرد.
iriافکار | اورنگی Replied
@nem_owrangi10 May 2026Replying toحاج آقا نه بی حجابی رو تایید کردننه امر به معروف رو یادشون رفته !فقط دارن میگن اولویت هارو رعایت بکنید . اولویتبخدا اولویت اول الان اتحاده . اگر اولویت اول رو بخاطر اولویت چندم زیر پا گذاشتیم خریت محضه !
@Bazargan_ir8 May 2026🔴 کره شمالی: اگر کیم جونگ اون، رهبر این کشور ترور شود، با بمب اتم پاسخ خواهیم داد !!!پ.ن:جمهوری اسلامی اگر حتی فقط یک عدد بمب اتم داشت، حضرت آقا هیچ وقت ترور نمیشد!پ.ن۲:مسئولان و فرماندهان جمهوری اسلامی، برای حفاظت از جان رهبر ایران، آقا سید مجتبی، وظیفه دارند بازدارندگی کشور را ارتقا دهند …Show more
@nem_owrangi8 May 2026Replying toدومی قبول ،ولی اولی مثل این میمونه که بگیم حضرت آقا چون تواضع و ازخودگذشتگی دارن ، میگن که بمب اتم حرامه ! و فتوای حرمت رو از روی رودربایستی گفتن ! (موافق قطع به یقین خونخواهی رهبر شهید هستم ولی این جلو زدن از حرف رهبر شهیده !) همین الان برعندازا از داشتن توانایی هسته ای ایران دارن میسوزن
@nem_owrangi9 May 2026Replying to andبی زحمت به بادیگارد های رضا هم بگو که یه ماده قرمز رنگ ، آنقدر ترس نداره 🫨#اکواریوم_جای_ماهیه_نه_رضا#دلم_براش_سوخت 😭
@VirgiI9 May 2026Replying to andحالا حرفت به حرف من چه ربطی داشت؟جواب نداشتی خودت رو زدی به اوسکول بودن؟آکواریوم جای ماهیه سوراخ موش هم جای موشه
@nem_owrangi9 May 2026Replying to andسر طناب رو بگیری میرسی به ته طنابته طناب رو بگیری میرسی به سرش !ضمنا ، از قفل کردن ویراست ها و محتوا ها معلومه !و اینکه فرق وطن و سپاه رو نمیدونی . نمیدونی هسته ای حق مردم هست نه اینکه برای سپاه و ج.ا باشه.دقیقا مثل اینترنت که منم موافقت هستم و کلی هشتگ براش میزنی !خلاصه خودتحقیر نباش.!
افکار | اورنگی Replied
@SeyyedeIrani2 May 2026Replying toآقای قالیباف از نظر من تو منافق هستی امام شهیدمان فرمود تا ۳۰ سال دیگه مذاکره هیچ سود و منفعتی نداره بلکه ضرر برزگ و جبران ناپذیر دارهبا این حساب کسی که باز دنبال مذاکره هست یا خائن است یا منافق و دروغ میگه رهبری رو قبول دارهبدان اگر توبه نکنی خیلی بد سرنوشتی خواهی داشتبد ضربه ی به کشور زدی
@nem_owrangi2 May 2026Replying to andببخشیدا وسط صحبت هاتون !ما تا آخر عمر بجنگیم ؟ درسته که جنگ بلد هستیم ولی جنگ میکنیم برای چی دقیقا ؟آخر آخرش باید بصورت دیپلماسی بیایم امتیازات میدانی و جنگی رو تبدیل به امتیازات واقعی بکنیم دیگه !باید بریم سر میز مذاکره بگیم اگر امتیازاتت رو به ما ندی دوباره تنگه رو میبندیم و...
افکار | اورنگی Replied
@Farhadfathi1 May 2026این کینه ی انتخاباتی از قالیباف کی قراره تمام شود؟! دقیقا چه بلایی میشد سرقالیباف بیارید که نیاوردید؟! هرکس بود همین کار رو میکردید که میکنید. همین پیامتان مصداق بلا سر قالیباف است ولی هرکس جای قالیباف بود باز عقلا جلوتون می ایستادند. به قول مطیعی: بزرگ شید. یاعلی...
@nem_owrangi1 May 2026Replying toواکنش قالیباف به سوپر انقلابی ها در کل عمرش در حال جهاد برای ساختن کشور :ای بابا ، حالا تو بیا خوبی بکنتو بیا کار سازنده انجام بدهپ.ن : الان لاریجانی زمان شده قالیباف !!، اگر شهید کردنش و دشمن خوشحال شد؛ این روز ها یادمون میمونه
This post was deleted by the post author.
@nem_owrangi28 April 2026Replying toمیگم حداقل میخوای چرت و پرت بگی ، اینقدر ضایع بازی در نیار ، مثلا لازم نیست توی اسمت خامنه باشه تا ما مثلا باور کنیم ...یه لیوان هم آب بخور یبوست نگیری
افکار | اورنگی Replied
@EhsanEbadi27 April 2026❌ چرا باید جریان تحریف خط رهبری و مدعی تحمیل شدن به رهبری ، هنوز هم به #دروغ به مردم بگویند آتش بس قبلی در جنگ ۱۲ روزه ، صلح تحمیلی بود ؟؟👈 من در تعجبم وقتی یک سری افراد این چیزهای واضح و ساده را از خود رسانه رهبری دنبال نمی کنند و اصلا گوش نکردند ببیند که رهبری بحث صلح تحمیلی را درباره زورگویی ه…Show more
@nem_owrangi28 April 2026نهههههه آقای عبادی شما نمیدونید ، رسانه رهبری میخواد کار های نکرده بعضی ها رو سفیدشویی بکنه .،اینو که خود رهبری نگفتهبراش نوشتن و بهش #تحمیل کردن که بگو !اینو رهبری نگفته ادمین کانال براش نوشته
@Cupathology27 April 2026❌ حضور #عروس_بدون_حجاب در اجتماعات شبانهی مردم در مقابل حضور خودرو پلیس‼️رهبر شهید انقلاب:امروز روی مسئلهی برداشتن حجابِ بانوان تلاش میکنند، امّا #این_اوّل_کار_است، این آخر کار نیست؛ هدف این نیست. هدف دشمنان این است که وضع کشور را به وضعیّت قبل از انقلاب، به وضعیّت دوران طاغوت برگردانند؛ آن وض…Show more2 MB
@nem_owrangi27 April 2026Replying toبجای اینکه تجلیل و قدردانی بکنیم از اینکه بی حجاب و با حجاب سر یک موضوع وحدت پیدا کردند و حالا بی حجاب ، انقلابی هم میتواند باشد ،اومدیم و میگیم اول حجابت رو رعایت بکن بعد انقلابی باش !و هی مردمو بیشتر زده میکنیم .انگار ملاک انقلابی بودن و با امام زمان بودن ، ولایت نیست بلکه قبول کردن حجابه !
This post was deleted by the post author.
@nem_owrangi27 April 2026Replying toایران مهم تره یا اسلام ؟اصلا میتونی بینش انتخاب بکنی ؟اگر میتونی بهت بگم که با نظر رهبر شهید هم فرسنگ ها فاصله داری ، چون میگفتن الان ایران و اسلام یکی شده ،اگر ایران نباشد، اسلام تا مرز نابودی میرود و اگر اسلام نباشد ایرانی نیست
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
@smfrznh27 April 2026Replying to andخب چرت و پرت میگی اینطوری باهات رفتار میشه.همه ی مطالب کانالشون و صفحشون رو با دقت مطالعه کن. چون مطمئنا حرفایی از رهبر هست که تا حالا نشنیدی! البته با سند و مدرک!! نه تحریف شده.
@nem_owrangi27 April 2026Replying to andحقیقتا سمپادی که ما هستیم صدها برابر بدتر از این رفتار ها باهام میشه ، چون فقط شیعه هستیم و موافق حکومت !شاید حرف هایی هم ما از رهبری شنیدیم که اوشون نمیدونن ! ربطی نداره .و اینکه به این راحتی افراد رو از اسلام بیرون میکنن ، نشاندهنده عمق فاجعه بار هست !
@smfrznh27 April 2026Replying to andشما اگه شیعه ی واقعی باشی، موافق تذکر حجابی نه بی حجابی. درضمن حجاب چیزی نیست که استثنا قائل شی براش. اگه چشماتو خوب باز کنی و اطرافت رو نگاه کنی، متوجه میشی که این وحدت وحدت کردنا یه نردبون شده برای جنگ فرهنگی و مشروع نشون دادن بیحجابی در جمعیت به بهونه ی انقلابی بودن و عادی سازی بیحجابی.واسلام
@nem_owrangi27 April 2026Replying to andدم شمام گرم .بی زحمت به رهبری هم بگید که توی نامشون بگن که بیججابا نیان .به هرحال شما بیشتر از جنگ های فرهنگی اطلاع داری برادر
@nem_owrangi27 April 2026Replying toبجای اینکه تجلیل و قدردانی بکنیم از اینکه بی حجاب و با حجاب سر یک موضوع وحدت پیدا کردند و حالا بی حجاب ، انقلابی هم میتواند باشد ،اومدیم و میگیم اول حجابت رو رعایت بکن بعد انقلابی باش !و هی مردمو بیشتر زده میکنیم .انگار ملاک انقلابی بودن و با امام زمان بودن ، ولایت نیست بلکه قبول کردن حجابه !
@Sarihalqalam27 April 2026Replying to andوحدت حول اباحهگری؟ توافق بر هتک حدود الهی؟ جالب است بدانیم دقیقا تعریف انقلابی در ذهن امثال شما چیست؟ اگر جذب با تأیید گناه ، مورد رضایت الهی بود پیامبران و ائمه عمری در مسیر استقامت بر حقیقت مشقتها نمیکشیدند و جان خود را فدا نمیکردند و با فاسقان بر سر اباحۀ فسق متحد میشدند.
@nem_owrangi27 April 2026Replying to andبا این متر انقلابی بودن ، چرا رهبری گفتن اکثر افراد جامعه متدین و انقلابی هستن ؟شما بری تو خیابون به ندرت افراد با حجاب میبینی . حالا رهبری داره اشتباه میبینه ؟نهرهبری معیار و اساسش ، با حجاب فرق داره.او که میگه بیشتر مردم متدین هستن یعنی وقتی که در وسط جنگ میگیم بیاید خیابون همه میان نه طیف خاص
افکار | اورنگی Replied
@Sarihalqalam27 April 2026Replying to andوحدت حول اباحهگری؟ توافق بر هتک حدود الهی؟ جالب است بدانیم دقیقا تعریف انقلابی در ذهن امثال شما چیست؟ اگر جذب با تأیید گناه ، مورد رضایت الهی بود پیامبران و ائمه عمری در مسیر استقامت بر حقیقت مشقتها نمیکشیدند و جان خود را فدا نمیکردند و با فاسقان بر سر اباحۀ فسق متحد میشدند.
@nem_owrangi27 April 2026Replying to andاگر وحدت ما حول اباحه گری بود ، منم باید توی فتنه 401 بودم ، چون خواستار آزادی حجابم !؟نه خیر اصلا اینجوری نیست . اتفاقا حجاب رو مفید میدونم .ولی الان وحدت بر سر اولویت ها باید باشه . نه حجاب .میتونید سرچ بکنید ، رهبری 5 تا شاخص برای انقلابی بودن گذاشته که یکیش فقط تقوای دینی و سیاسی هست!
@nem_owrangi27 April 2026Replying toبجای اینکه تجلیل و قدردانی بکنیم از اینکه بی حجاب و با حجاب سر یک موضوع وحدت پیدا کردند و حالا بی حجاب ، انقلابی هم میتواند باشد ،اومدیم و میگیم اول حجابت رو رعایت بکن بعد انقلابی باش !و هی مردمو بیشتر زده میکنیم .انگار ملاک انقلابی بودن و با امام زمان بودن ، ولایت نیست بلکه قبول کردن حجابه !
This post was deleted by the post author.
@nem_owrangi27 April 2026Replying toشما میگی اگر وحدت جنگ 12 روزه نبود ، دی ماه هم نبود ؟!چه حرف چرتی هست ؟!کسانی دی ماه رو رقم زدند که جنگ 12 روزه هم از اومدن اسرائیل خوشحال شدن .
This post was deleted by the post author.
@nem_owrangi27 April 2026Replying toچشم از این به بعد میگیم فقط با حجابا بیانبرای انتخابات هم فقط با حجابا !هیئت و حرم و جاهای دیگه فقططط باحجابابا این روند ببینیم انتخابات بعدی به درصد مشارکت 20 درصد میرسونیممون یا نه !
@nem_owrangi27 April 2026Replying toبجای اینکه تجلیل و قدردانی بکنیم از اینکه بی حجاب و با حجاب سر یک موضوع وحدت پیدا کردند و حالا بی حجاب ، انقلابی هم میتواند باشد ،اومدیم و میگیم اول حجابت رو رعایت بکن بعد انقلابی باش !و هی مردمو بیشتر زده میکنیم .انگار ملاک انقلابی بودن و با امام زمان بودن ، ولایت نیست بلکه قبول کردن حجابه !
@nem_owrangi27 April 2026Replying toعالیه .انگاری وحدت بر سر ایران رو وحدت بر باطل گرفتی ، بعدشم کلی عکس برامون آپلود میکنیبنازماز این بهتر نمیشه . وطن هم اصل نیست نه ؟!
افکار | اورنگی Replied
@lieaebony26 April 2026تسنیم به شروط ۱۰گانه رهبری مسخره کرده و گفته "لوبیای سحر آمیز"مگه ما مردم مرده باشیمکه رهبر جدیدمون رو اینطور وقیحانه مسخره میکنید حروم لقمه ها🤨
@nem_owrangi27 April 2026بخدا اینها اینقدر مهم نیستاو یه چیزی نوشته تا مارو عصبانی بکنه بعد ماهم هییییی پخشش میکنیم تا بقیه رو هم بیشتر عصبانی کنیم و وحدت از بین بره .یارو کرم داشته !تسنیم هم معصوم نیست که فکر کنیم همه افرادش صالح هستن