تا بفهمم چیست صدبار از خودم پرسیدمشعشق آسان بود اما من نمیفهمیدمشدست او در دست من بود و دلش با این و آنباز اگر یک جو پشیمان بود می بخشیدمشاز تب غیرت ندیدم اتشی جانسوز تراو کنارم بود و من با دیگران می دیدمشهیچ عشقی از خیانت نیست ایمن این بلاتا نیامد بر سرم افسانه می نامیدمش#فاضل_نظری#شعرخوب