سالهای قبل افراد زیادی رو دیدم که سرمایهخود رو در اختیار تولیدکننده گذاشتند به امید سود،اما تولید کننده در اثر تورم دچار زیان شد،بگذریم از کلاهبرداراش،که نتنها سود نداد بلکه اصل سرمایه حتی با کاهش ارزشش رو هم نتونست پس بده و کار به شکایت و چندین سال دوندگی و بعضا زندان و اینا کشید،جلب اطمینان چی؟