17 June 2026
ایستادم ؛ اما دلم با دنیا نیست !
31 MB
مگر قرار نبود راجب مسئله هسته‌ای مذاکره نشود،تنگه هرمز برای ۶۰ روز رایگان؟ذخایرشون پر کنند دوباره حمله کنند،مین زدایی کنیم راحتتر حمله کنند؟ اینها که نه از خلیج فارس رفتن نه اسرائیل آتش بس کرده.سازمان انرژی اتمی جاسوس بیاد ایران آمار جاهای نزده رو پیدا کنه؟ایران کی در امور داخلی آمریکا دخالت کرده؟
23:30 - 17 June 2026

76 Views