دوستان تو نظرات ارزوی شهادت دارن.ولی ارزو نکنید.اگه قرار باشه همه ادمای خوب شهید بشن پس کی بمونه جامعه رو حمایت کنه و اروم کنه.اونموقع جامعه پر از ادمای فرصت طلب و سودجو میشه.پس عزیزان به حضور شما در کمک کردن به اطرافیان و همسایه و جامعه خیلی نیازه حتی به لبخندتون به انرژی مثبتتون به ایمانتون