پای ابر یک توزیع لینوکس مثل اوبونتو یا مینت است؟
@IAm_MySelf24 January 2023Replying toبرای شروع خوبه ولی خودتونم اطلاع دارین که رو همین نسخه هم باگ کم نیست و امیدوارم رفع بشه.نسخه نصبی نمیاد؟ آخه کلا کمتر از یک درصد کاربرای دسکتاپ و لپتاپ از نسخه های بوت آپ و ماشین مجازی اطلاع و آشنایی دارند.
@Jonbreak202026 January 2023Replying toسلام لینک دانلود پای ابر لطفاً ؟و اینکه این سیستم عامل قابلیت اجرای برنامه مربوط به دیگر سیستم عاملهای دسکتاپ رو داره و تداخلی ایجاد نمیکنه؟
@abdolahmasumi27 January 2023Replying toسلام با کلی ادعا که داشتم نتوانستم فلش را بوتیبل کنم حتی با برنامه Rufus فلش را ساختم هنگام بوت با usb پیغام خطا می دهد لطفاً راهنمایی کنید.
@dr_salimousavi28 January 2023Replying toبا سلامآیا میتونم روی تبلت قدیمیم که tab A6 2016 هست با ۲ گیگ رم داشته باشمش برای تست؟یا منابع بیشتری میخواد؟ حقیقتش نمیخوام روی tab S7 تست کنم!و اگه میشه چطوری؟
@jedal2 February 2023Replying toلطفا از خودتون و تیمتون و اهدافتون و ... بیشتر مطلب بزارید تا با نوع پروژه بیشتر آشنا بشیم . تشکر
@rezankf3 February 2023Replying toببخشید نصب پای ابر روی محیط مجازی ویرتوال باکس چه پیش نیازهایی نیازه؟
@babaee31316 February 2023Replying toسلام، میشه بفرمایید چگونه هم از ویندوز استفاده کنیم و هم از پای ابر در یک سیستم؟ و آیا در این صورت کارایی اصلی را دارد یا خیر
@IIIMGHIII7 March 2023Replying toسلام و درودبه تازگی پای ابر رو روی یک پارتیشن سیستمم بوت کردم و تستش کردموقتی داشتم تو مارکتش میگشتم یه نصاب دیدممیخواستم بدونم بازدهی فرق داره وقتی که از طریق نصاب نصب بشه با وقتی که از طریق گراب از رو پارتیشن بوتش کرد؟بعد من پکیج فایل منیجر دولفین رو ریختم تو منو برنامه هاش نیومد b: