22 December 2022
برای ارتباط با سازندگان پای ابر و یا دریافت پشتیبانی در گروه های پای ابر در پیامرسان های سروش ایتا و گپ عضو شوید.🔗 https://eitaa.com/joinchat/1901068495Cee7b8357d5🔗 https://splus.ir/joingroup/ADpq8hp-cdsal7Qd8Rg7RQ🔗 https://gap.im/pyabr_community🔗 ble.ir/join/OTMyNTA0MD
من دو سوال داشتم این هست کهما وقتی سیتم عامل رو با استفاده از فلش روی ویندوز بالا میاریم بعد از جدا کردن اون سیستم عامل قبلی میاد بالا دیگه درست ؟ یعنی مشکلی براش پیش نمیاد ؟و اینکه نسخه ۳۲ بیتی روی سیستم های ۶۴ بیتی بالا میاد ؟
15:21 - 3 February 2023

76 Views


1 Reply

Profile picture of ‌سیستم عامل بومی پای ابر‌
@pyabr3 February 2023
Replying to
بله زمانی که فلش را جدا کنید بدون اینکه مشکلی برای سیستم عامل روی دیسک بیاد اونو بالا میاره و اینکه نسخه ۳۲ بیتی روی سیستم های ۶۴ بیتی هم پشتیبانی میشه اما برعکسش خیر