بزا ذخایر نفتش پر بشه اونوقت دیدن داره
@tinywork15 June 2026Replying toشیخ عزیز:اول کار برجام هم ، دلسوزان گفتن خسارت محض ولی رسانه ها و امثال شما گفتن نه پیروزیه!۱۰ سال این پیروزی نسیه رو به مردم قالب کردید، در نهایت همه فهمیدن خسارت محض!ولی بازم هر طور شما بخوایید:شما گفتید زدیم ما هم میگیم زدید!
@zhrgoodarzi15 June 2026چرا اون وقت؟!الان چه دستاوردی داشتیم؟ انتقام خون رهبر و کودکان و مردم رو گرفتیم؟ خسارت و غرامت؟ قطع جنگ در لبنان؟ مدیریت همیشگی ما بر تنگه هرمز؟هرچی که میدان بدست آورد رو که دیپلماسی داد رفت. واقعا اینقدر امیدوارید که پیروز حساب میشیم که جار بزنیم؟!اون منتظر موعد اصلیه که اساسی حمله کنه.
@Fatemi1215 June 2026Replying toشما دوست دارید زبانی موفق باشید یا واقعا انتقام خون شهدا را بگیرید. این توافق مفت هم نمی ارزد، یک بند از شروط رهبر در آن بدرستی رعایت نشده. دل خوش نباش، برجام یادتونه، یک طرفه جلو رفت این هم از اون بدتر. ،آمریکا توبه نمی کند آمریکا بد عهد و پر روست.
@aliko0cho0lo015 June 2026Replying toدشمن پیروز شد هرچند اکر به رسالتش نرسید ولی به بسیاری از اهدافش دست یافت.و دولت ایران بزدلانه بر سر توهم لیسیدن خروس قندی در مقابل قاتل عزیزانمان تسلیم شد.