توجه توجه ❗️❗️این ویدئو برای ۲ اردیبهشت ۱۴۰۴هست👇👇👇😑😑
Replying to
Replying toمگه ما تاریخ زدیم گفتیم برای الان هست؟در پاسخ به کسانی که مذاکره را با بیعت یکی میدانند، پاسخ آقای جلیلی مجدد منتشر شد.واقعا عجیب هستید
Replying toاین کلیپ مربوط به زمانی است که امام جامعه شهید نشده بود!حتی جنگ دوازده روزه هم رخ نداده بودوقتی امام شهید ۱۱ روز قبل از شهادتشان میفرمایند "مثلی لا یبایع یزید" تکلیف همه چیز رو روشن کردندو اینکه با چه منظوری این کلیپ که مربوط به یک سال پیش است الان داره منتشر میشهمقداری بصیرت...
Replying toمقداری بصیرت؟ شما داشتههای ناقص ذهنی خودتو که برخواسته از چهارتا کانال فضای مجازی هست، بصیرت میدونی؟مقداری فکر لطفا مذاکره در هیچ صورتی به عنوان بیعت حساب نمیشهبیعت معنای خودشو داره، اینکه بری پیروزی خودتو مکتوب کنی و حقتو بگیری بیعت هست؟ بیعت یعنی بعد از شهادت رهبری مثل ونزوئلا عمل کنیم و بپذ…Show more
Replying toخواب زده را بیدار نتوان کردهمچنان که ولایت ندارانِ قالیباف مدارمِثلی لا یُبایِعُ مِثلَ یَزید؛ کسی مثل من با کسی مثل یزید بیعت نمیکند. ملّت ایران با این فرهنگ، با این سابقه، با این معارف عالی، با سردمدارانی مثل افراد فاسدی که امروز در آمریکا بر سر کارند، بیعت نخواهد کرد.»
Replying toبه قالیباف نقد دارمولی شرف دارد به نوفرقانیسمهایی که ذهن منجمد و متحجری دارندنوشتم مذاکره، تسلیم یا بیعت نیستولی نفهمیدی
روحالله محمدی Replied
Replying toاخبار غلط رسوندن بهت شیخ میرزاهسته ای و موشکی نفس های اخرشونه و فقط برای ۶۰ روز دیگه مونده بعدش به لطف شما و جماعت از قماش انگلیس روباه مکار پر..یعنی پر پر..
Replying toشما خودتونو بکشید هم ایران عزیز پیروز میدان هستاین ملت بزرگ امثال شمارو شناخته
Replying toشیخ عزیز:اگه فرض کنیم آمریکا از جنگ سخت صرف نظر کرده که البته این فرض محال!ولی بذارید فرض کنیم! بجاش جنگ نرم حداکثری(فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ...) رو شروع میکنه!و این خیلی برای ما سخت تره!چون تو جنگ سخت سرباز جانفدا داریم!ولی تو جنگ نرم خیلی ازمسئولین خواسته یا ناخواسته سربازآمریکا هستن!
Replying toقطعا جنگ سخت تمام نشده استو برای جنگ نرم باید برنامه داشت به موضوع شعار سالی که در میانه جنگ انتخاب شد توجه کنید
Replying toشیخ تا حالا کدوم شعار سال رهبر اجرا شده که این شعارش رو بخوان اجرا کنن؟!
Replying toتمامی شعارهای سال چهارچوب کار بوده و بر همین اساس هم کارهای زیادی انجام شده
Replying toشیخ:توصیه های رهبرشهید:اقتصاد مقاومتی:نشدحفظ ارزش پول ملی:نشدجذب سرمایه های خرد:نشدتوسعه تعاون:نشدجلوگیری از خام فروشی:نشدجلوگیری از بنگاه داری بانکها:نشدجوانی جمعیت:نشدتحول آموزش:نشد…Show more
Replying toوقتی کسی بهت احترام میذاره و جوابتو میده سعی کن محترمانه باهاش صحبت کنیتا اینجای بحث فهمیدیم تو یه بیماری که بجای سوال و مباحثه درست، فقط میخوای داشته های ناقص ذهنتو به دیگران تحمیل کنی ادامه بحث فقط وقتی انجام میشه که مودب باشی
Replying toشیخ عزیز: گفتم تو این یک مورد دروغگو هستید!دروغ یعنی خلاف واقع گفتن!دروغ یعنی چیزی که اتفاق نیافتاده بگید اتفاق افتاده و چیزی که اتفاق افتاده بگید نیافتاده!فرمودید شعارهای سال رهبر شهید اتفاق افتاده با مثال گفتم نه!خلاف واقع گفتید شما رو نمیدونم ولی مردم بهش میگن دروغ!در پناه خدا باشید شیخ
Replying toشعار سال وقتی در تمام جلسات شورای تامین تا شورای بازرگانان حتی در یک استان و برنامههای تلویزیونی محور میشود قطعا اثر داردحالا موانعی دارد که نتیجه آن کمرنگ است بحث دیگریست و نیاز به بررسی دارد. اما وقتی از نزدیک میبینم زمانی که شعار سال به محصولات دانش بنیان اختصاص پیدا میکند و حمایت از این موضو…Show more
Replying toشیخ:کل کشور رو تبدیل به نهادهای دانش بنیان کنید، وقتی تو زندگی مردم اثر نداره یعنی کاری انجام نشده!-شما بگید تو بحث جوانی جمعیت کار بنیادی کردیم آمار چیز دیگه ای میگه!-در مورد آموزش سواد بچه ها چیز دیگه ای میگه!در مورد اقتصاد، فرهنگ و ...شیخ شعارهای سال نه تنها محقق نشده بلکه خلافش انجام شده!
Replying toتوی زندگی مردم اثر نداره؟ 😳 مثلا اینکه دستگاه نترل دمای مکانیکی لوله های انتقال گاز رو یه شرکت دانش بنیان درست کرده و دیگه از خارج وارد نمیکنیم و راحت توی خونه از گاز استفاده میکنی، اثر نیست!؟ نمیدونم واقعا با این غر زدن های عجیب دنبال چی هستید؟
روحالله محمدی Replied
@r_mohamadi_ir15 June 2026Replying toبا دقت بخونیددر رد و تایید توافق ننوشتمفرقی ندارد این توافق مثبت است یا منفیدر این جنگ وجودی باید امید و اعتماد عمومی را حفظ کرد، مهمترین سلاح این است
روحالله محمدی Replied
@Fatemi1215 June 2026Replying to andهنوز گلابی های برجام درس عبرت شون نشده. اصلا همه دنیا فکر کنند ما بازنده ایم! مهم اینه دشمن را واقعا تسلیم کنیم و تن به هر مذاکره و فریبی ندهیم. امروز لبنان رو می زنند فردا نمی زنند؟
@r_mohamadi_ir15 June 2026Replying to andبرای پیروزی در این جنگ وجودی باید امید و اعتماد را حفظ کردفهم این موضوع سخت نیستچه توافق پیروزی باشد و چه شکست
روحالله محمدی Replied
@TASNIM011014 June 2026آقای محمدیمقایسه چند پست شما نشان میدهد که یکی به نعل و یکی به میخ می زنید.یک جا اعتراض کسانی که نمی خواهند برجام مجدد تکرار شود راحماقت می خوانید و حالا در مطلب جدید با واژه سازی های برادران و خواهران و عبارت دغدغه مند می خواهید، نقش خود را به فرد معتدل تبدیل کنید.
روحالله محمدی Replied
@Hbabadi1 June 2026چرا اینکه وحدت مهمه رو به مسئولین نمیگی؟ چرا به اونها نمیگی با عملکردش نارضایتی ایجاد نکنن؟
روحالله محمدی Replied
@Forought31328 May 2026سلام اونهایی که محتاج توجه غربن چی؟اونایی که چشمشون به در دوخته شده که امید رو بیارن بهشون بدنو مدام ناامیدانه میگن مانمیتونیمـ باید تسلیمشون یشیم؟و خودمونو در اختیارشون قرار بدیم و برخلاف نظر ولی فقیه دم میزنن چی؟به اونها هیچی نمیگی؟
@r_mohamadi_ir28 May 2026Replying toسلام عرض کردم کهاونم داره مردم رو ناامید به انقلاب میکنهپس انقلابی نیست دیگههرکسیحتی اونی که به اسم بصیرت و افشاگری بیاد چیزایی بگه که مردم ناامید بشن