البته استاد ی سوال دارم اگه جواب بدین خیلی ممنون میشم از نظر علامه طباطبایی دموکراسی وحشیانه ترین دیکتاتوری تاریخ بشر هست چون در دیکتاتوری یک نفر بر یک جماعت نظر خودش و تحمیل میکنه ولی در دموکراسی یک جماعت اکثریت بر جماعت اقلیتی نظرش رو تحمیل میکنه پس دموکراسی هم مدینه فاضله نیست

