25 March 2026
حق به جانب بودن! دراين بيانيه اشاره اى به تجاوز دشمن نشده است، آغازگرجنگ دشمن مشتركمان بوده و او دست به كشتار امت مسلمان زده است، اين واكنش ايران عين دستور اسلام است، كه به آن دفاع ميگويند.براى اينكه آرامش حقيقى درمنطقه حاكم بشود، تنهاراهش اتحادكشورهاى برادر وهمسايه درخروج آمريكاازمنطقه است. #ايران
23:41 - 25 March 2026

37 Views