1d
چطوره؟(اولین تجربه ی کیف بافیم بوده🥲)
کار بافت و درست کردن کیفم تموم شد و خوشحالم .😃💗باز هم میخوام ببافم.🙂‍↕️
خوبه ک مامانم ویراستی نداره
19:31 - 22 June 2026

1 Reactions
14 Views


1 Reply

Profile picture of ‌قرارِ بی قرار‌
Replying to
ای بابا 😂