seyedebrahim
@seyedebrahim_313
الان توی اسراییل یه سندرومی اومده به اسم سندروم:«حام»
اینطوریه که هر کس سه تا اسم حسن و امیرعلی و مجید رو بشنوه جیغ میکشه و فرار میکنه
#جنگ
#مرگ_بر_اسرائیل
#اینترنت_بین_الملل
05:48 - 22 March 2026
3
Reactions
1043
Views
3
Replying to
@seyedebrahim_313