الان توی اسراییل یه سندرومی اومده به اسم سندروم:«حام»اینطوریه که هر کس سه تا اسم حسن و امیرعلی و مجید رو بشنوه جیغ می‌کشه و فرار می‌کنه #جنگ #مرگ_بر_اسرائیل#اینترنت_بین_الملل
05:48 - 22 March 2026

3 Reactions
1043 Views