ارکاااان نظام در طول انقلاب:بنی صدر ، موسوی ، رفسنجانی، خاتمی ، رو حانی ، پزشکیان.
@user16911635052722 May 2026Replying to and 22 othersارکاااان نظام در طول انقلاب:بنی صدر ، موسوی ، رفسنجانی، خاتمی ، رو حانی ، پزشکیان.
@user16911635052723 May 2026Replying to and 22 othersممنون از یاد آوریتون .آره اونم یه زمانی ارکان نظام بود 😉
@shahid12023 May 2026Replying to and 22 othersشهید رییسی چی؟؟ ارکان نظام نبود و اینقدر بهش توهین شد از طرف طیف شما؟؟
@user16911635052723 May 2026Replying to and 22 othersاول یه سر به نمایه من بزن رئیسی رو سرچ کن ببین چقدر ازش حمایت کردم بعد تهمت بزن .همه موضعگیری هات همینطوره
@shahid12023 May 2026Replying to and 22 othersپس نمیخواهی درست حرف بزنیطیف نداری؟؟! طیف داری، خودت خبر نداری همونها که حاضر نیستن به حرف رهبر شهید احترام بذارن و به ریبس جمهور توهین نکنند یک طیف بزرگی هستند جنابعالی هم جزء شان هستی
@user16911635052723 May 2026Replying to and 22 othersهر جور راحتی شما که بجز برچسب زدن هیچ جوابی ندارید .فقط وقتی یه اصلاح طلب رئیس جمهور میشه ، مقدسه و نباید بهش هیچ انتقادی کرد ؟اگه از اونا نباشه هر توهین و فحش و تمسخری مجازه ؟چقدر به رئیسی اهانت کردند که میگفت اگه مشکلات مردم با این توهینها حل میشه بکنید ؟چقدر برای احمدی نژاد جک و فحش ساختند
@user17173582713023 May 2026Replying to and 23 othersامثال شما کم به رئیسی اهانت نکردید بدترین حرفها رو شماها به رئیسی زدید
@user17749130482423 May 2026Replying to and 24 othersما خودمون رییسی رو رای دادیم شماها ولی خوب مسخرش کردید بنده خدارو ما هم اگه انتقادی بهش داشتیم سر پاکسازی نکردن دولت بود ک همون باعث شد ارز ترجیحی رو حذف کنه و شوک به مردم وارد بشه و قضیه ۴۰۱ پیش بیاد و گند بزنه به وضعیت ایران که اون سیاست شوک درمانی هم کار لیبرال هایی بود که پاکسازی نشده بودن...
@Mila_n23 May 2026Replying to and 24 othersکلمه ی انتقاد رو نداشتن چیکار میکردن اینا چقدر بی تربیتن انتقاداتشون اینه فحش بدن چی میگن !
@user17749130482423 May 2026Replying to and 24 othersهمشون به حق به شهید رییسی داشتن هشدار میدادن که دولت رو پاکسازی کنهنکرد و اون فاجعه ۴۰۱ شد که به خاطر وضعیت اقتصادی بود اصلا حجاب جرقه اش بودهرسری به خاطر یک شوک اقتصادی این فجایع رقم میخورهرییسی اشتباه کرد دولت خودش از نجاست ها پاک نکرد چون مظلوم بود و همونا گند زدن و انداختن گردنش
@shahaby_ir23 May 2026Replying to and 25 othersای امان. ای امان. ای امان😔چقدر شهید رئیسی مظلوم بود.کفران نعمت ،رئیسی رو از ما گرفت.او به فکر رای جمع کردن بود اما نه از مردم بلکه از خدا و خداوند او را خرید.چیزی که ما داشتیم چوب هراج به آن میزدیم...
@HmajidS23 May 2026Replying to and 25 othersبحثارو قاطی نکنیدانتقادات در بحث کم کاری های دولت رئیسی بجا بود، تقدیر بابت زحماتشم بجا هستنمیشه صفر و صدی نگاه کنیم، وقتی کسی کار اشتباه کرد باید تقبیح کرد، کسی کار درستم کرد باید تشویق کرد